Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Základná administratívna podpora správy pohľadávok - Banská Bystrica
Miesto výkonu práce: okres Banská Bystrica
Aká bude vaša rola v tíme?
- Pripravovať dáta k vyhľadávaniu dokumentov spoločnosti
- Systémovo a ručne dohľadávať dokumenty
- Zaznamenávať aktivity a poznámky v zákazníckych systémoch
- Spracovávať ručne úlohy v systéme
- Archivácia korešpondencie
- Reporting úloh nadriadenému
Čo od vás čakáme?
- Nástup: 1.3.2017
- Pracovný pomer: Doba určitá 1 rok
- Vzdelanie: min. Stredoškolské s maturitou
- Orientácia na detaily a dôslednosť
- Proaktívny prístup
- Schopnosť stanoviť priority
- MS Office – používateľ
Čo vám ponúkame?
- O2 je stabilnou firmou, ale stále sa tu niečo deje, čo dáva všetkým príležitosť stále sa učiť a posúvať ďalej.
- O2 Prázdniny - voľno navyše po vyčerpaní dovolenky
- Home Office - možnosť pracovať z domu
- Stravné lístky aj za dni neprítomnosti
- Kolektív – najlepší priateľ človeka. Keď sa človek teší na svojich kolegov, hneď sa mu ráno vstáva ľahšie.
- Bez zábavy nie sú koláče. Hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a zábava nie sú len prázdne slová na papieri, ale súčasť každodenného života.
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov je samozrejmosť. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
- Zamestnanecký telefón
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 2304236
Dátum zverejnenia: 17.1.2017
2017-01-17
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.