Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent pre predpredajnú podporu firemným zákazníkom
Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
• Koordinovať tok zákaziek doručených z externých zdrojov (Call centrum) smerom k obchodníkom a následná kontrola ich spracovania v internom systéme spoločnosti.• Vyhodnocovať kvalitu doručených zákaziek na základe nahrávok z call centra.
• Vyhodnocovať efektivitu práce obchodníkov na pridelených zákazkách.
• Aktívne spolupracovať s obchodníkmi na spracovaní ich požiadaviek/potrieb v interných systémoch.
• Administrovať podporné predpredajné aktivity, konkrétne upravovať obsah dokumentov, evidovať zákazky a spracovávať databázy požiadaviek od firemných zákazníkov a následne zálohovať dáta.
Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú - 1 rok.
Čo od vás čakáme?
- MS Office (Office, Word, PowerPoint, Excel - pokročilý). Aktívna znalosť práce s MS Excel a databázami potrebná
- rozvinuté analytické zručnosti (spracovanie číselných dát);
- zmysel pre detail
- samostatnosť, logické a procesné myslenie
- tímový hráč s chuťou naučiť sa viac o fungovaní predajného systému
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 2135373
Dátum zverejnenia: 21.7.2015
2015-07-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.