Asistent pre predpredajnú podporu firemným zákazníkom

Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
• Koordinovať tok zákaziek doručených z externých zdrojov (Call centrum) smerom k obchodníkom a následná kontrola ich spracovania v internom systéme spoločnosti.
• Vyhodnocovať kvalitu doručených zákaziek na základe nahrávok z call centra.
• Vyhodnocovať efektivitu práce obchodníkov na pridelených zákazkách.
• Aktívne spolupracovať s obchodníkmi na spracovaní ich požiadaviek/potrieb v interných systémoch.
• Administrovať podporné predpredajné aktivity, konkrétne upravovať obsah dokumentov, evidovať zákazky a spracovávať databázy požiadaviek od firemných zákazníkov a následne zálohovať dáta.

Pracovnú pozíciu obsadzujeme na dobu určitú - 1 rok.
Čo od vás čakáme?
  • MS Office (Office, Word, PowerPoint, Excel - pokročilý). Aktívna znalosť práce s MS Excel a databázami potrebná
  • rozvinuté analytické zručnosti (spracovanie číselných dát);
  • zmysel pre detail
  • samostatnosť, logické a procesné myslenie
  • tímový hráč s chuťou naučiť sa viac o fungovaní predajného systému
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 2135373  Dátum zverejnenia: 21.7.2015