Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista prevádzky kontaktného centra
Miesto výkonu práce: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
Rád hľadáš súvislosti?Rád sa vŕtaš v dátach?
IT systémy sú tvojmu srdcu blízke?
Máš rád dynamické prostredie?
Tak ťa chceme do svojho tímu!
Na naše kontaktné centrum do Banskej Bystrice hľadáme človeka, ktorého cieľom bude najmä:
• Samostatne, s pomocou našich systémov, plánovať a optimalizovať prevádzku kontaktného centra.
• Samostatne nachádzať možnosti a upravovať nastavenia systémov, s cieľom zlepšovať výkonnosť prevádzky.
• Zabezpečovať cieľový servis plánovaním kapacít a zmien v spolupráci s našimi tímlídrami.
• Sledovať najnovšie trendy v danej oblasti a prinášať relevantné návrhy na zmeny.
• Zlepšovať výkon a efektivitu prevádzky pomocou vyhodnocovania ukazovateľov.
Vyžadujeme samostatnosť, logické myslenie, výbornú znalosť excelu, skúsenosť z call centra, dobré analytické myslenie (štruktúrovanosť, schopnosť práce s veľkým množstvom dát), schopnosť rýchlo reagovať na podmienky prevádzky.
Tvojou výhodou bude, ak máš:
• Základnú znalosť SQL.
• Základný prehľad používaných technológií kontaktných centier.
• Základný prehľad používaných systémov v call centrách (napr. Autodialer).
Miesto výkonu práce - Banská Bystrica
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 2134106
Dátum zverejnenia: 24.7.2015
2015-07-24
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj, Bratislava Pozícia: IT analytik, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.