Špecialista kampaňového manažmentu a predikčných analýz

Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
• Vyberať, selektovať a agregovať dáta z dátových skladov na základe požiadaviek interného zákazníka, ako aj vlastného uváženia pre potreby prípravy kampaní priameho marketingu.
• Pripravovať a aktualizovať predikčné, propenzitné a zoskupovacie modely za použitia štatisticko-analytických metód.
• Pripravovať a exekuovať kampane priameho marketingu prostrednictvom kampaňového nástroja.
• Vyhodnocovať na pravidelnej báze kampane priameho marketingu, aj z hľadiska finančných dopadov.
• Analyzovať existujúcu zákaznícku bázu, zákaznícke správanie, konkurenciu atď. za účelom prípravy nových zákazníckych kampaní, prípravu cielenia na zákaznikov.
• Optimalizovať dátové procesy za účelom zvýšenia efektivity a kvality a zníženia čakacej doby pri dodávke reportov a analýz internému zákazníkovi.
• Spracovávať a prezentovať pravidelné a ad hoc reporty a analýzy pre vedenie spoločnosti.
Čo od vás čakáme?
  • MS Excel, MS Powerpoint, MS Access, SQL alebo Oracle, MS SQL Server
  • Analytické a logické myslenie
  • Prezentačné zručnosti
  • Skúsenosti s vytváraním štatistických modelov - výhodou
  • Prax v oblasti analýz, ideálne v telekomunikačnom / finančnom sektore - výhodou
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 2120367  Dátum zverejnenia: 30.7.2015