Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna výpomoc na oddelenie predaja, biznis (brigáda)
Miesto výkonu práce: Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
- práca s interným systémom spoločnosti - evidencia obchodných prípadov
- aktívna spolupráca a e-mailová komunikácia s predajným kanálom pre firemných zákazníkov
- podporné predpredajné aktivity
PO 8:00-12:00
UT: 9:00 - 17:00
ST: 8:00 - 12:00
ŠT: 12:00 - 16:00
PI: voľno
Čo od vás čakáme?
- študent VŠ, absolvent SŠ
- MS Office (Office, Word, PowerPoint, Excel - pokročilý)
- anglický jazyk - slovom a písmom s porozumením
- rozvinuté analytické zručnosti (spracovanie číselných dát)
- schopnosť plánovania a orientácia na výsledok
- zmysel pre detail, samostatnosť, logické myslenie
- tímový hráč s chuťou naučiť sa viac o fungovaní predajného systému
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 1936594
Dátum zverejnenia: 23.11.2014
2014-11-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.