Manažér pre marketingové analýzy / Marketing Analyses Manager

Miesto výkonu práce: Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
• Vyberať, selektovať a agregovat dáta z dátových skladov na základe požiadaviek interného zákazníka ako aj vlastného uváženia pre potreby prípravy marketingových propozícií a rozhodovania manažmentu.
• Pripravovať a aktualizovať predikčné, propenzitné a zoskupovacie modely za použitia štatisticko-analytických metód.
• Pripravovať business a cenové analýzy, vyhodnocovať ich a výstupy prezentovať internému zákazníkovi za účelom vyhodnocovania ekonomickej opodstatnenosti marketingových propozicií a posúdenia súladu s firemnou stratégiou.
• Analyzovať existujúcu zákaznícku bázu, zákaznícke správanie, konkurenciu atď. za účelom prípravy nových zákazníckych kampaní, prípravu cielenia na zákaznikov
• Optimalizovať dátové procesy za účelom zvýšenia efektivity a kvality a zníženie čakacej doby pri dodávke reportov a analýz internému zákazníkovi.
• Predikovať vývoj zákazníckej bázy, telekomunikačných potrieb, zákazníckeho správania, konkurencie
• Spracovávať čiastkové analýzy a pripravovať podklady k ich vyhodnoteniu za účelom prípravy cenotvorby mobilných služieb a produktov.
• Spracovávať a prezentovať pravidelné a ad hoc reporty a analýzy pre vedenie spoločnosti.
• Koordinovať prácu externého dodávateľa reportov a čiastkových analýz za účelom ich kvalitného a včasného dodania pre ďalšie spracovanie.
• Riadiť a rozvíjať pridelených členov tímu
Čo od vás čakáme?
  • 3 roky praxe v oblasti marketingových analýz, ideálne v telekomunikačnom sektore
  • MS Excel, MS Powerpoint, MS Access, SQL alebo Oracle, MS SQL Server
  • Analytické a logické myslenie
  • Prezentačné zručnosti
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 1929019  Dátum zverejnenia: 11.5.2015