Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista procesov a správy informačného portálu (zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky)
Miesto výkonu práce: Bratislavský kraj
Aká bude vaša rola v tíme?
• Samostatne získavať, identifikovať a definovať požiadavky na zmenu informačného portálu pre odd. predaja a služieb zákazníkom.• Koordinovať testovanie zmien informačného portálu a komunikovať zmeny informačného portálu koncovým užívateľom, konzultantom predaja a operátorom.
• Poskytovať administratívnu podporu pre informačný portál pre odd. predaja a služieb zákazníkom.
• Navrhovať štruktúru informačného portálu s cieľom dosiahnuť maximálnu efektivitu práce koncových užívateľov, konzultantov predaja a operátorov.
• Zbierať, vyhodnocovať a implementovať požiadavky na zmeny procesov, schvaľovať požiadavky na zmenu vzhľadu/štruktúry a logiky fungovania informačného portálu, s cieľom dosiahnuť maximálnu efektivitu práce koncových užívateľov, konzultantov a operátorov.
• Vytvárať a implementovať do portálu jasné, zrozumiteľné a kompletné pracovné postupy pre odd. predaja a služieb zákazníkom.
• Definovať a implementovať vybrané zmeny aktivačných a popredajných procesov, s cieľom dosiahnuť maximálnu zákaznícku skúsenosť a efektivitu práce a procesov.
• Vytvárať, aktualizovať a implementovať všetky náležitosti marketingovej komunikácie produktov a kampaní v portáli.
• Riadiť kompetenčné tímy, s cieľom zabezpečiť zverené procesy s minimálnou chybovosťou, efektívne a za účelom zvýšenia zákazníckej skúsenosti.
• Koordinovať E2E výkonnosť zverených procesov, s cieľom dosiahnuť maximálnu zákaznícku skúsenosť a efektivitu práce a procesov.
• Na základe vstupov z oddelení marketing, odd. predaja a služieb zákazníkom (a iných oddelení) vytvárať a komunikovať jasné, zrozumiteľné a kompletné informácie koncovým užívateľom, konzultantom a operátorom, s cieľom bezproblémového chodu prevádzky a zvýšenia zákazníckej skúsenosti.
• Zastupovať oddelenie a predajnú sieť v celofirmených projektoch.
Čo od vás čakáme?
- SŠ + 3 roky praxe/ VŠ + 2 roky praxe,
- Znalosť aktivačných a popredajných procesov
- Znalosť aplikácií mobilných operátorov
- Orientácia v IT technológiách, znalosť MS Sharepoint výhodou
- Komunikačné zručnosti a organizačné schopnosti, zodpovedný prístup k práci
- Analytické schopnosti a schopnosť tímovej spolupráce
- Znalosti riadenia a tvorby procesov
- Odolnosť voči pracovnej záťaži, schopnosť zvládať mimoriadne a krízové situácie
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 1815221
Dátum zverejnenia: 28.7.2014
2014-07-28
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Procesný inžinier, Procesný manažér Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.