Marketingový manažér pre retenciu a lojalitné programy, biznis segment (zástup počas materskej dovolenky)

Miesto výkonu práce: Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
• Tvoriť, rozvíjať a napĺňať plán retencie pre obchodný segment (pokrytie SOHO/SME/ Malí a strední podnikatelia)
• Vlastniť retenčný cieľ na projektoch Moja Firma a Fér v súlade so schváleným rozpočtom
• Sledovať aktualizácie obratov
• Riadiť vývoj predpokladov kľúčovej retencie podporujúcej firemnú značku v súlade s komplexnými poznatkami o zákazníkovi
• Poznať zákazníka z vnútra/vonku , organizovať pravidelné stretnutia so zákazníkmi za účelom potvrdenia si zistení o zákazníckych preferenciách
• Spolupracovať so spotrebiteľským marketingovým tímom na zabezpečení zamedzenia duplicitného konania s využitím ekonomických ukazovateľov napr. schéma vývoja lojality
• Zabezpečiť, aby predaj a financie boli v 100% zhode s plánom pre retenciu a lojalitné programy
• Reportovať ciele a disponovať plnou informáciou o riadení retencie v obchode
Čo od vás čakáme?
  • VŠ + 3 roky / SŠ +5 rokov praxe, pracovná skúsenosť v telco sektore výhodou
  • komunikačné, negociačné, prezentačné na vysokej úrovni
  • znalosť telekomunikačného trhu a špecifík mobilnej komunikácie
  • rozvinuté analytické zručnosti
  • skúsenosti s rokovaniami s externí partnermi (primárne v oblasti poskytovania služieb a tovarov v rámci lojalitných programov) výhodou
  • schopnosť vývoja propozícii
  • MS Office pokročilá úroveň
  • tímový hráč

Preselekcia životopisov a výberové konanie začne po 07/07/2014.
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 1777270  Dátum zverejnenia: 29.9.2014