Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka manažmentu
Nissens Cooling Solutions SK, s.r.o.
Miesto práce
Malinovského 1275, 916 21 Čachtice, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Piešťany
Malinovského 1275, 916 21 Čachtice, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Piešťany
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2016
01.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna a organizačná podpora členov vedenia spoločnosti
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- plánovanie a organizovanie služobných ciest, zabezpečovanie ubytovania (rezervácie a objednávanie taxi, leteniek, organizácia služobných áut)
- príprava podkladov pre vedenia spoločnosti v AJ
- preklady, tlmočenie v prípade potreby
- aktívna podpora personálneho oddelenia
- správa stravovacieho systému spoločnosti
- organizácia firemných podujatí
- evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií
- starostlivosť o zasadacie miestnosti
- plnenie operatívnych úloh
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- plánovanie a organizovanie služobných ciest, zabezpečovanie ubytovania (rezervácie a objednávanie taxi, leteniek, organizácia služobných áut)
- príprava podkladov pre vedenia spoločnosti v AJ
- preklady, tlmočenie v prípade potreby
- aktívna podpora personálneho oddelenia
- správa stravovacieho systému spoločnosti
- organizácia firemných podujatí
- evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov
- zodpovedanie za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií
- starostlivosť o zasadacie miestnosti
- plnenie operatívnych úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- perspektíva dlhodobého zamestnania
- pružná pracovná doba
- možnosť využívania anglického jazyka
- jazykové kurzy v priestoroch spoločnosti
- čiastočná kompenzácia cestovných nákladov
- rôzne príspevky zo sociálneho fondu
- perspektíva dlhodobého zamestnania
- pružná pracovná doba
- možnosť využívania anglického jazyka
- jazykové kurzy v priestoroch spoločnosti
- čiastočná kompenzácia cestovných nákladov
- rôzne príspevky zo sociálneho fondu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás aktuálna ponuka zaujala a spĺňate všetky uvedené kritériá, zašlite nám Váš životopis v anglickom i slovenskom jazyku.
Všetky prijaté CVs budú z našej strany zodpovedne posúdené, avšak vzhľadom k veľkému počtu prijatých životopisov budeme kontaktovať uhádzačov, ktorí postupjú do výberového kola pohovorov.
Všetky prijaté CVs budú z našej strany zodpovedne posúdené, avšak vzhľadom k veľkému počtu prijatých životopisov budeme kontaktovať uhádzačov, ktorí postupjú do výberového kola pohovorov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Nevyhnutné:
- aktívna znalosť AJ slovom aj písmom (denná komunikácia)
- reprezentatívne, príjemné vystupovanie
- silné verbálne schopnosti
- silné organizačné schopnosti
- zodpovednosť a precíznosť
- schopnosť flexibilne reagovať na často meniace sa požiadavky spoločnosti
- samostatný prístup k práci
Výhodou:
- prax na pozícii 1 rok je výhodou, nie podmienkou
- aktívna znalosť AJ slovom aj písmom (denná komunikácia)
- reprezentatívne, príjemné vystupovanie
- silné verbálne schopnosti
- silné organizačné schopnosti
- zodpovednosť a precíznosť
- schopnosť flexibilne reagovať na často meniace sa požiadavky spoločnosti
- samostatný prístup k práci
Výhodou:
- prax na pozícii 1 rok je výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nissens Cooling Solutions je globálnym lídrom v dodávkach najmodernejších chladiacich riešení. Divízia Wind dodáva na základe požiadaviek významných zákazníkov chladiace systémy pre veterné elektrárne na pevnine a na mori, divízia Industry sa orientuje na vybrané priemyselné aplikácie.
Výrobné aktivity spoločnosti sú sústredené na Slovensku, v Českej republike, v Dánsku, Číne a USA. Od 1.1.2024 sme súčasťou skupiny KK Wind Solutions.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Výrobné aktivity spoločnosti sú sústredené na Slovensku, v Českej republike, v Dánsku, Číne a USA. Od 1.1.2024 sme súčasťou skupiny KK Wind Solutions.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2541714
Dátum zverejnenia: 24.8.2016
2016-08-24
lokalita: Malinovského 1275, 916 21 Čachtice, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Piešťany Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Nissens Cooling Solutions SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou