Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer service coordinator
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta/ky
Od 1 800 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta/ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovnú pozíciu Customer service coordinator obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v Novom Meste nad Váhom.
Hľadáme kandidáta/ ku s predošlou praxou v oblasti komunikácie so zákazníkom (zákazníckeho servisu), ideálne z výrobnej spoločnosti, s aktívnou angličtinou a výbornými komunikačnými a organizačnými zručnosťami.
Náplň práce zahŕňa:
- koordinácia projektov (objednávok) od spracovania objednávok až po odovzdanie zákaznikovi
- komunikácia s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti
- dohľad nad včasným dodaním, riešenie prípadných problémov v procese
- komunikácia s viacerými oddeleniami (nákup, logistika, plánovanie)
- reporting
Hľadáme kandidáta/ ku s predošlou praxou v oblasti komunikácie so zákazníkom (zákazníckeho servisu), ideálne z výrobnej spoločnosti, s aktívnou angličtinou a výbornými komunikačnými a organizačnými zručnosťami.
Náplň práce zahŕňa:
- koordinácia projektov (objednávok) od spracovania objednávok až po odovzdanie zákaznikovi
- komunikácia s kľúčovými zákazníkmi spoločnosti
- dohľad nad včasným dodaním, riešenie prípadných problémov v procese
- komunikácia s viacerými oddeleniami (nákup, logistika, plánovanie)
- reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- dni voľna naviac
- vianočný bonus
- 37,5 hod. týždenný pracovný čas
- a iné.
- flexibilný pracovný čas
- dni voľna naviac
- vianočný bonus
- 37,5 hod. týždenný pracovný čas
- a iné.
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia? Pošlite nám svoj životopis v anglickom jazyku. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov/ky, ktorí najviac spĺňajú kritériá stanovené našim klientom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme vyhovujúcim kandidátom/ kám počas 1. kola pracovného pohovoru.
pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme vyhovujúcim kandidátom/ kám počas 1. kola pracovného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
nákup/logistika/ supply chain/ customer care
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné a komunikačné zručnosti
- aktívny anglický jazyk (denné využitie)
- pro - zákaznícky prístup
- aktívny anglický jazyk (denné využitie)
- pro - zákaznícky prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4664701
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Logistik, Nákupca, Plánovač výroby, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac