Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office Specialist
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200-1300€
1200-1300€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na pozíciu Back office specialist hľadáme kandidáta, ktorý aktívne komunikuje v nemeckom jazyku a vie pracovať v MS Excel.
.miesto výkonu práce= Bratislava (Petržalka)
- každodenná komunikácia v nemeckom jazyku s klientmi a dodávateľmi spoločnosti
- podpora managemetu spoločnosti
- office management
- vytváranie profitových analýz
- zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh
- práca s databázami a systémami
- vybavovanie objednávok
- tvorba reportov
- fakturácia
- podpora pri tvorbe prezentácií a predajných materiálov
- telefonické a písomné vybavovanie klientskych požiadaviek
.miesto výkonu práce= Bratislava (Petržalka)
- každodenná komunikácia v nemeckom jazyku s klientmi a dodávateľmi spoločnosti
- podpora managemetu spoločnosti
- office management
- vytváranie profitových analýz
- zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh
- práca s databázami a systémami
- vybavovanie objednávok
- tvorba reportov
- fakturácia
- podpora pri tvorbe prezentácií a predajných materiálov
- telefonické a písomné vybavovanie klientskych požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- prijemný pracovný kolektív
- atraktívne pracovné prostredie menšej spoločnosti (10 zamestnancov)
- flexibilný pracovný čas
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- prijemný pracovný kolektív
- atraktívne pracovné prostredie menšej spoločnosti (10 zamestnancov)
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom aj nemeckom jazyku na adresu [email protected]
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, zahraničnú spoločnosť, s prijemným, rodinným prostredím, ktorá sa prevažne venuje maloobchodu.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, zahraničnú spoločnosť, s prijemným, rodinným prostredím, ktorá sa prevažne venuje maloobchodu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- nemecký a anglický jazyk na plynulej úrovni
- pozitívny vzťah k administratívnej práci a práci s číslami
- výborné počítačové zručnosti
- aktívna práca s Excelom a Outlookom
- proaktivita, samostatnosť a spoľahlivosť
- organizačné a komunikačné zručnosti
- tímový duch
- časová flexibilita
- odolnosť voči stresu
- pozitívny vzťah k administratívnej práci a práci s číslami
- výborné počítačové zručnosti
- aktívna práca s Excelom a Outlookom
- proaktivita, samostatnosť a spoľahlivosť
- organizačné a komunikačné zručnosti
- tímový duch
- časová flexibilita
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2771665
Dátum zverejnenia: 17.2.2017
2017-02-17
lokalita: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Fakturant, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200-1300€