Back Office Specialist

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1200-1300€

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu Back office specialist hľadáme kandidáta, ktorý aktívne komunikuje v nemeckom jazyku a vie pracovať v MS Excel.

.miesto výkonu práce= Bratislava (Petržalka)

- každodenná komunikácia v nemeckom jazyku s klientmi a dodávateľmi spoločnosti
- podpora managemetu spoločnosti
- office management
- vytváranie profitových analýz
- zabezpečenie plynulého plnenia ad hoc pracovných úloh
- práca s databázami a systémami
- vybavovanie objednávok
- tvorba reportov
- fakturácia
- podpora pri tvorbe prezentácií a predajných materiálov
- telefonické a písomné vybavovanie klientskych požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v medzinárodnej spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- aktívne využívanie cudzích jazykov
- prijemný pracovný kolektív
- atraktívne pracovné prostredie menšej spoločnosti (10 zamestnancov)

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom aj nemeckom jazyku na adresu [email protected]
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.

Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, vybraných kandidátov budeme telefonicky kontaktovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, zahraničnú spoločnosť, s prijemným, rodinným prostredím, ktorá sa prevažne venuje maloobchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nemecký a anglický jazyk na plynulej úrovni
- pozitívny vzťah k administratívnej práci a práci s číslami
- výborné počítačové zručnosti
- aktívna práca s Excelom a Outlookom
- proaktivita, samostatnosť a spoľahlivosť
- organizačné a komunikačné zručnosti
- tímový duch
- časová flexibilita
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.

Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2771665  Dátum zverejnenia: 17.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200-1300€