Personálny referent

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
okres Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

+ miesto výkonu práce je SPIŠSKÁ NOVÁ VES

- Zodpovednosť za spracovanie dochádzky v podniku, príprava podkladov pre mzdy
- Príprava podkladov pre ekonomické reporty
- Príprava pracovných zmlúv, prihlásenie do poisťovní, komunikácia s nastupujúcim zamestnancom pred jeho nástupom
- Zodpovednosť za personálnu agendu - komunikácia s personálnymi agentúrami, príp. zadávanie inzerátu na web, komunikácia s uchádzačmi, dohadovanie termínov pohovorov
- Spracovanie cestovných dokladov v programe Autoplan
Vedenie príručnej pokladne v podniku

Zamestnanecké výhody, benefity

- Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
- Výborné pracovné podmienky
- Aktívne využívanie jazykov
- Množstvo školení
- Balík sociálnych benefitov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis na adresu [email protected].
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti strojárstva.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické/ humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
- Prax so spracovaním miezd a personálnou agendou min. 3 roky
- Znalosť Zákonníka práce
- Pokročilé znalosti MS Office (Excel, Word)
- Zodpovednosť, komunikatívnosť, samostatnosť, diskrétnosť, dôslednosť
- Jazykové znalosti: angličtina, alebo nemčina na pokročilej úrovni
- Pracovné skúsenosti so systémom HUMAN výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.

Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2305496  Dátum zverejnenia: 11.4.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou