Špecialista podpory obchodu a zákazníckeho centra

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava, okres Pezinok, okres Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúci / platové podmienky upresníme pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na pozíciu Špecialistu podpory obchodu a zákazníckeho centra hľadáme uchádzača s predchádzajúcou skúsensťou na pracovnej pozícii v sektore obchodu a služieb (B2B, B2C)
Miesto výkonu práce= Pezinok

Náplň práce:
- navrhuje a realizuje nové zákaznícke programy
- vyhodnocuje efektivitu činností a programov
- pripravuje prezentácie obchodných činnosti
- aktívne sa zúčastňuje porád obchodných tímov a zákaznického centra
- spolupracuje a koordinuje projekty v rámci spoločnosti a zákaznických programov
- podporuje realizácie zmien pre zákazníkov
- vytvára reporty, analýzy a podklady podľa operatívnych požiadaviek obchodného riaditeľa
- analýza dát, ich správnosť, analýzy chybovosti zadávaných dát do IS
- koordinácia lokálnych marketingových aktivít
- zodpovedná za dodržanie časových harmonogramov zverených projektov

Zamestnanecké výhody, benefity

- príspevok na DDP
- pohyblivá prac. doba
- odborný rast - tréningy a školenia
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej korporátnej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku na adresu [email protected]
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta - obchodnú spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Access - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ekonomické minimum a základy zo štatistiky
- minimálne 3 roky práce v obchode
- schopnosť viesť, riadiť, kontrolovať a delegovať
- vynikajúca znalosť Excel a Access
- anglický jazyk na aktívnej úrovni
- dobrá znalosť ostatných produktov MS Office
- analytické schopnosti schopnosť čítať dáta
- systematické uvažovanie
- schopnosť projektového riadenia úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.







V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.



Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.







Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2264148  Dátum zverejnenia: 13.1.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúci / platové podmienky upresníme pri osobnom pohovore