Administratívny pracovník, ZŤP

nebotra s.r.o.

Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
bude upresnené na osobnom stretnutí s uchádzačom

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• vyhľadávanie údajov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• spracovanie rôznych podkladov pre spolupracovníkov
• práca s interným informačným systémom spoločnosti
• organizácia školení a vzdelávacích aktivít podľa pokynov nadriadených
• komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi
• participácia na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných
podujatí
• práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidencia, archivácia
• obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka)
• zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok

Zamestnanecké výhody, benefity

mobilný telefón

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša pracovná ponuka zaujala a spĺňate uvedené podmienky, zašlite, prosím, Vás životopis spolu s motivačným listom na e-mailovú adresu uvedenú v kontaktoch.
Prípadné doplňujúce otázky Vám radi zodpovieme na uvedenom telefónnom čísle.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický smer výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového kolegu / kolegyňu so zmenenou pracovnou schopnosťou nad. 40% do chránenej dielne.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť nebotra s.r.o. poskytuje klientom asistenčné služby
s dôrazom na komplexnosť a individuálny prístup ku každému
obchodnému prípadu. Naším cieľom je podporiť klienta pri
formovaní nápadu a pomôcť pri jeho realizácii. Hlavnými oblasťami
pôsobenia našej spoločnosti sú consulting v oblasti financovania
podnikateľských zámerov, fundraising, projektový manažment pri
implementácii projektov, personálny a procesný audit, školenia
zamestnancov, organizácia podujatí, preklady a lokalizácia
dokumentov.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1804815  Dátum zverejnenia: 5.5.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: bude upresnené na osobnom stretnutí s uchádzačom