Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zamestnanec pre oblasť verejného obstarávania v rámci realizácie projektu spolufinancovaného financovaný z ESF, operačný program Vzdelávanie
Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVAM)
Miesto práce
v sídle organizácie na adrese Žehrianska 9, 851 07 Bratislava, Bratislava
v sídle organizácie na adrese Žehrianska 9, 851 07 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2015, prípadne dohodou
01.05.2015, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
podľa Zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niekt. zamestn.
podľa Zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niekt. zamestn.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• príprava podkladov k procesom verejného obstarávania (VO) tak, aby boli dodržané platné predpisy zákona o verejnom obstarávaní
• administratívna podpora (napr. realizácia prieskumov trhu, určenie predpokladanej hodnoty zákazky) pri realizácii činností spojených s obstarávaním tovarov, prác a služieb v zmysle zákona o verejnom obstarávaní
• príprava a zadávanie VO podľa pokynov riadiaceho tímu (príprava výzvy, oznámenia, súťažných podkladov a pod.)
• zadávanie zákaziek (komunikácia s uchádzačmi, posudzovanie a vyhodnocovanie ponúk)
• spracovávanie dokumentov k podpisu a korešpondencie súvisiacej s realizáciou verejného obstarávania
• evidencia a archivácia dokumentov týkajúcich sa verejného obstarávania;
• vykonávanie ďalších úkonov podľa pokynov riadiaceho tímu.
• administratívna podpora (napr. realizácia prieskumov trhu, určenie predpokladanej hodnoty zákazky) pri realizácii činností spojených s obstarávaním tovarov, prác a služieb v zmysle zákona o verejnom obstarávaní
• príprava a zadávanie VO podľa pokynov riadiaceho tímu (príprava výzvy, oznámenia, súťažných podkladov a pod.)
• zadávanie zákaziek (komunikácia s uchádzačmi, posudzovanie a vyhodnocovanie ponúk)
• spracovávanie dokumentov k podpisu a korešpondencie súvisiacej s realizáciou verejného obstarávania
• evidencia a archivácia dokumentov týkajúcich sa verejného obstarávania;
• vykonávanie ďalších úkonov podľa pokynov riadiaceho tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
pružný pracovný čas
pracovný pomer na dobu určitú do 30.11.2015
pracovný pomer na dobu určitú do 30.11.2015
Informácie o výberovom konaní
Počet obsadzovaných miest: 1
Zoznam požadovaných dokladov: písomnú žiadosť vrátane súhlasu so spracúvaním osobných údajov a ich evidenciou počas pohovorov v zmysle platnej právnej úpravy ochrany osobných údajov, a to najmä v rozsahu údajov uvedených v motivačnom liste a životopise („Údaje v uvedenom rozsahu poskytujem dobrovoľne na základe vlastného rozhodnutia a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov“.); profesijný štruktúrovaný životopis (Europass); motivačný list;; neoverené kópie dokladov o ukončení najvyššieho vzdelania a získaných tituloch, prípadne ďalších dokladov o preukázaní vedomostí (napr. certifikáty, oprávnenia); čestné prehlásenie o bezúhonnosti, ktoré v prípade úspešnosti kandidát doloží výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. Všetky dokumenty obsahujúce osobné údaje budú v prípade neúspešných kandidátov zlikvidované.
(Oslovení budú len uchádzači, ktorí budú zaradení medzi vybraných uchádzačov na osobný pohovor.)
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovná zmluva na dobu určitú
Pracovné miesto vhodné aj pre: osobu so zníženou pracovnou schopnosťou
Zoznam požadovaných dokladov: písomnú žiadosť vrátane súhlasu so spracúvaním osobných údajov a ich evidenciou počas pohovorov v zmysle platnej právnej úpravy ochrany osobných údajov, a to najmä v rozsahu údajov uvedených v motivačnom liste a životopise („Údaje v uvedenom rozsahu poskytujem dobrovoľne na základe vlastného rozhodnutia a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie podľa zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov“.); profesijný štruktúrovaný životopis (Europass); motivačný list;; neoverené kópie dokladov o ukončení najvyššieho vzdelania a získaných tituloch, prípadne ďalších dokladov o preukázaní vedomostí (napr. certifikáty, oprávnenia); čestné prehlásenie o bezúhonnosti, ktoré v prípade úspešnosti kandidát doloží výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace. Všetky dokumenty obsahujúce osobné údaje budú v prípade neúspešných kandidátov zlikvidované.
(Oslovení budú len uchádzači, ktorí budú zaradení medzi vybraných uchádzačov na osobný pohovor.)
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovná zmluva na dobu určitú
Pracovné miesto vhodné aj pre: osobu so zníženou pracovnou schopnosťou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva projektu
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, zodpovednosť, pozornosť, precíznosť, spoľahlivosť, analytické myslenie, schopnosť tímovej práce;
Ďalšie požiadavky: znalosť problematiky a procesov verejného obstarávania, orientácia v Zákone č. 25/2006 o verejnom obstarávaní (a jeho novelizácie); skúsenosť s administráciou projektov ESF výhodou.
Prax: výhodou prax v oblasti minimálne 1 rok
Ďalšie požiadavky: znalosť problematiky a procesov verejného obstarávania, orientácia v Zákone č. 25/2006 o verejnom obstarávaní (a jeho novelizácie); skúsenosť s administráciou projektov ESF výhodou.
Prax: výhodou prax v oblasti minimálne 1 rok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
NIVAM pôsobí najmä v oblasti predprimárneho vzdelávania, základného vzdelávania a stredného vzdelávania, špeciálneho vzdelávania a inkluzívneho vzdelávania, základného umeleckého vzdelávania, jazykového vzdelávania a záujmového vzdelávania, v oblasti podpory profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov odborných zamestnancov, v oblasti celoživotného vzdelávania v oblasti práce s mládežou, v oblasti monitorovania a hodnotenia kvality výchovy a vzdelávania a výskumu v uvedených oblastiach.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1657434
Dátum zverejnenia: 1.4.2015
2015-04-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Národný inštitút vzdelávania a mládeže (NIVAM)
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa Zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niekt. zamestn.