Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/ vedúca oddelenia klientskej podpory IT
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4 100 EUR/mesiac
4 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Taktické a operatívne riadenie procesov a činností v oblasti poskytovania IT služieb a koncových zariadení na hlavnom a záložnom technologickom pracovisku vrátane riešenia užívateľských problémov interných klientov. Zabezpečovanie každodenného fungovania oddelenia a rozvoja zamestnancov.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Analyzuje potenciálne riziká procesov a činností vykonávaných v rámci oddelenia a navrhuje riešenia na zabezpečenie ich kontinuity a obnovy.
• Riadi tok informácií a ich distribúciu v rámci oddelenia.
• Tvorí koncepcie v oblasti ServiceDesk-u a komunikuje s používateľmi (zbiera spätnú väzbu).
• Vytvára produktové balíky pre interných klientov a kreatívny interný marketing IT služieb.
• Rieši odborné problémy interného aj interdisciplinárneho charakteru.
• Sleduje trendy a zabezpečuje ich implementáciu v oblasti poskytovania IT služieb.
• Riadi poskytovanie IT služieb používateľom, podporu a údržbu IKT.
• Riadi proces riešenia problémov identifikovaných používateľmi IT služieb.
• Zodpovedá za zabezpečenie prípravy návrhov politík a za výber najvhodnejších praktík a štandardov pre oblasť služieb používateľom, riadenia incidentov a problémov.
• Podporuje zosúladenie architektúry IT s dlhodobými technologickými cieľmi v oblasti IT.
• V rozsahu funkčnej náplne oddelenia zodpovedá a koordinuje nasadzovanie zmien v rámci realizácie rozvoja a IT služieb.
• Vykonáva činnosti personálneho riadenia a kapacity manažmentu.
Taktické a operatívne riadenie procesov a činností v oblasti poskytovania IT služieb a koncových zariadení na hlavnom a záložnom technologickom pracovisku vrátane riešenia užívateľských problémov interných klientov. Zabezpečovanie každodenného fungovania oddelenia a rozvoja zamestnancov.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Analyzuje potenciálne riziká procesov a činností vykonávaných v rámci oddelenia a navrhuje riešenia na zabezpečenie ich kontinuity a obnovy.
• Riadi tok informácií a ich distribúciu v rámci oddelenia.
• Tvorí koncepcie v oblasti ServiceDesk-u a komunikuje s používateľmi (zbiera spätnú väzbu).
• Vytvára produktové balíky pre interných klientov a kreatívny interný marketing IT služieb.
• Rieši odborné problémy interného aj interdisciplinárneho charakteru.
• Sleduje trendy a zabezpečuje ich implementáciu v oblasti poskytovania IT služieb.
• Riadi poskytovanie IT služieb používateľom, podporu a údržbu IKT.
• Riadi proces riešenia problémov identifikovaných používateľmi IT služieb.
• Zodpovedá za zabezpečenie prípravy návrhov politík a za výber najvhodnejších praktík a štandardov pre oblasť služieb používateľom, riadenia incidentov a problémov.
• Podporuje zosúladenie architektúry IT s dlhodobými technologickými cieľmi v oblasti IT.
• V rozsahu funkčnej náplne oddelenia zodpovedá a koordinuje nasadzovanie zmien v rámci realizácie rozvoja a IT služieb.
• Vykonáva činnosti personálneho riadenia a kapacity manažmentu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy:od 4100 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• príležitostná práca z domu
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 5 dní plateného pracovného voľna
• možnosť získať štvrťročné odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
• vlastná odborná knižnica
Doplňujúce informácie:
Máte tímového ducha, ale zároveň sa nebojíte prevziať zodpovednosť za tím? Myslíte proklientsky a viete dotiahnuť inovácie do zdarného konca? Poďte k nám! Hľadáme lídra, ktorý dokáže motivovať a úspešne viesť oddelenie IT klientskej podpory v Národnej banke Slovenska. Ide o manažérsku pozíciu, na ktorej budete viesť oddelenie internej klientskej IT podpory. Ide o jedno z oddelení na odbore informačných technológií, ktoré sa stará o každodenné podporné IT služby pre zamestnancov NBS.
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas
• príležitostná práca z domu
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• 5 dní plateného pracovného voľna
• možnosť získať štvrťročné odmeny za výsledky práce
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
• vlastná odborná knižnica
Doplňujúce informácie:
Máte tímového ducha, ale zároveň sa nebojíte prevziať zodpovednosť za tím? Myslíte proklientsky a viete dotiahnuť inovácie do zdarného konca? Poďte k nám! Hľadáme lídra, ktorý dokáže motivovať a úspešne viesť oddelenie IT klientskej podpory v Národnej banke Slovenska. Ide o manažérsku pozíciu, na ktorej budete viesť oddelenie internej klientskej IT podpory. Ide o jedno z oddelení na odbore informačných technológií, ktoré sa stará o každodenné podporné IT služby pre zamestnancov NBS.
Informácie o výberovom konaní
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite nižšie na „Poslať spoločnosti životopis“ a budete presmerovaný priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár. Termín na prihlásenie je najneskôr do 8.5.2024.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
informatické, technické, prírodovedné, ekonomické, matematické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vzdelanie: vysokoškolské 2. stupeň
• zameranie: informatické, technické, prírodovedné, ekonomické, matematické
• relevantná prax v oblasti poskytovania IT služieb: najmenej 5 rokov
• certifikácia ITIL, COBIT je vítaná
• skúsenosti s riadením tímu sú vítané
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
• IT zručnosti: MS office, analytické nástroje Service desku a klientskych systémov
• znalosť relačných databáz, operačných systémov, implementácie IT služieb
• znalosť metodík a techník upravujúcich oblasť poskytovania IT služieb
• orientačná znalosť súvisiacej legislatívy a predpisov
• základný prehľad v pracovnom práve
• riadenie ľudských zdrojov
• rozhodovanie
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• argumentačné zručnosti
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• orientácia na interného zákazníka
• komunikačné a marketingové zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• vedenie ľudí
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• operatívne schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť, iniciatívnosť, pozitívny postoj k zmenám
• vzdelanie: vysokoškolské 2. stupeň
• zameranie: informatické, technické, prírodovedné, ekonomické, matematické
• relevantná prax v oblasti poskytovania IT služieb: najmenej 5 rokov
• certifikácia ITIL, COBIT je vítaná
• skúsenosti s riadením tímu sú vítané
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie
• IT zručnosti: MS office, analytické nástroje Service desku a klientskych systémov
• znalosť relačných databáz, operačných systémov, implementácie IT služieb
• znalosť metodík a techník upravujúcich oblasť poskytovania IT služieb
• orientačná znalosť súvisiacej legislatívy a predpisov
• základný prehľad v pracovnom práve
• riadenie ľudských zdrojov
• rozhodovanie
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• argumentačné zručnosti
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• orientácia na interného zákazníka
• komunikačné a marketingové zručnosti
• prezentačné zručnosti
• budovanie tímu a tímová spolupráca
• vedenie ľudí
• etiketa a spoločenský protokol
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• operatívne schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť, iniciatívnosť, pozitívny postoj k zmenám
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4822157
Dátum zverejnenia: 3.5.2024
2024-05-03
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT konzultant, IT manager, Servisný inžinier, User Experience Expert Spoločnosť: Národná banka Slovenska
Základná zložka mzdy (brutto): 4 100 EUR/mesiac