Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca IT procesov a služieb
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Imricha Karvaša č. 1, Bratislava
Imricha Karvaša č. 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Vykonávanie meraní, vyhodnocovaní, reportovaní a kontroly v súvislosti so zabezpečovaním kvality IT procesov a poskytovaných IT služieb.
Popis činností na pracovnom mieste:
• vykonáva pravidelné porovnanie stanovených a skutočne dosiahnutých hodnôt ukazovateľov, hodnotí a reportuje plnenie stanovených ukazovateľov efektívnosti a kvality IT procesov a stanovených parametrov poskytovaných IT služieb,
• vykonáva periodické hodnotenie a reportuje stav plnenia operatívneho plánu rozvoja a údržby IS NBS vrátane čerpania zdrojov alokovaných na plnenie operatívneho plánu,
• vyhodnocuje a reportuje stav realizácie došlých požiadaviek na rozvoj a údržbu IS NBS,
• vykonáva kontrolu dodržiavania prevádzkových poriadkov, metodických usmernení, postupov a ustanovení interných aktov riadenia OIT,
• spracováva pravidelné správy (reporty) z vykonaných porovnaní, hodnotení a kontrol v stanovenom rozsahu a štruktúre vrátane komentárov a predpísaných čiastkových analýz jednotlivých skutočností vyhodnocovaných v správach.
Vykonávanie meraní, vyhodnocovaní, reportovaní a kontroly v súvislosti so zabezpečovaním kvality IT procesov a poskytovaných IT služieb.
Popis činností na pracovnom mieste:
• vykonáva pravidelné porovnanie stanovených a skutočne dosiahnutých hodnôt ukazovateľov, hodnotí a reportuje plnenie stanovených ukazovateľov efektívnosti a kvality IT procesov a stanovených parametrov poskytovaných IT služieb,
• vykonáva periodické hodnotenie a reportuje stav plnenia operatívneho plánu rozvoja a údržby IS NBS vrátane čerpania zdrojov alokovaných na plnenie operatívneho plánu,
• vyhodnocuje a reportuje stav realizácie došlých požiadaviek na rozvoj a údržbu IS NBS,
• vykonáva kontrolu dodržiavania prevádzkových poriadkov, metodických usmernení, postupov a ustanovení interných aktov riadenia OIT,
• spracováva pravidelné správy (reporty) z vykonaných porovnaní, hodnotení a kontrol v stanovenom rozsahu a štruktúre vrátane komentárov a predpísaných čiastkových analýz jednotlivých skutočností vyhodnocovaných v správach.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať najneskôr do 27.7.2015 elektronicky na adresu [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, Odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa technického smeru,
• dvojročné praktické skúsenosti s vykonávaním kontroly a hodnotenia plnenia stanovených ukazovateľov kvality a efektívnosti procesov a služieb
Ďalšie požiadavky na odborné, osobnostné a sociálne spôsobilosti:
• požaduje sa pasívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie, aktívna znalosť anglického jazyka je vítaná
• znalosť súvisiacich IT procesov a služieb
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
• zručnosť vedenia záznamov
• analytické zručnosti
• komunikačné zručnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
U kandidátove je vítaná:
• základná znalosť techník merania a hodnotenia procesov a služieb v oblasti IT,
• praktické skúsenosti so spracovaním hodnotiacich správ a čiastkových analýz skutočností vyhodnocovaných v správach,
• praktická znalosť tvorby servis deskových reportov (CA Service Desk Manager) v prostredí BusinessObjects BI Platform,
• úspešná certifikácia na úrovni ITIL V3 Foundation u niektorej z APMG licencovaných skúšobných organizácií.
• ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa technického smeru,
• dvojročné praktické skúsenosti s vykonávaním kontroly a hodnotenia plnenia stanovených ukazovateľov kvality a efektívnosti procesov a služieb
Ďalšie požiadavky na odborné, osobnostné a sociálne spôsobilosti:
• požaduje sa pasívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie, aktívna znalosť anglického jazyka je vítaná
• znalosť súvisiacich IT procesov a služieb
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
• zručnosť vedenia záznamov
• analytické zručnosti
• komunikačné zručnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
U kandidátove je vítaná:
• základná znalosť techník merania a hodnotenia procesov a služieb v oblasti IT,
• praktické skúsenosti so spracovaním hodnotiacich správ a čiastkových analýz skutočností vyhodnocovaných v správach,
• praktická znalosť tvorby servis deskových reportov (CA Service Desk Manager) v prostredí BusinessObjects BI Platform,
• úspešná certifikácia na úrovni ITIL V3 Foundation u niektorej z APMG licencovaných skúšobných organizácií.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 2171675
Dátum zverejnenia: 16.7.2015
2015-07-16
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový inžinier Spoločnosť: Národná banka Slovenska