Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný inšpektor dohľadu- oddelenie riešenia krízových situácií
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava, Bratislava
Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2014
1.9.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis činností na pracovnom mieste:
• Pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov.
• V prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu.
• Vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch.
• Identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch.
• Spracováva podklady pre návrh opatrení, pre konania a podnety pre orgány činné v trestnom konaní.
• Vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií.
• Vykonáva interné školenia.
• Poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí.
• Zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Komplexná príprava, výkon, riadenie a koordinácia výkonu dohľadu na mieste a na diaľku vrátane riešenia najzložitejších problémov a neštandardných operácií. Prerokovávanie výsledkov dohľadu s vedúcimi zamestnancami dohliadaných subjektov a vypracovávanie návrhu na uloženie nápravných opatrení a pokút.
Popis činností na pracovnom mieste:
• Pripravuje podklady pre výkon dohľadu a vedie prípravné rokovania s predstaviteľmi dohliadaných subjektov.
• V prípade poverenia komplexne riadi, organizuje, koordinuje a vyhodnocuje výkon dohľadu.
• Vyhodnocuje dodržiavanie zákonov a všeobecne záväzných právnych predpisov v dohliadaných subjektoch.
• Identifikuje, analyzuje a navrhuje riešenia najzložitejších a neštandardných operácií a potenciálnych rizík v dohliadaných subjektoch.
• Vykonáva analýzy finančných ukazovateľov, účtovníctva a vnútorných procesov, preveruje používanie matematických nástrojov a štatistických modelov, posudzuje a vykonáva následnú validáciu modelov riadenia rizík v dohliadaných subjektoch.
• Spracováva podklady pre návrh opatrení, pre konania a podnety pre orgány činné v trestnom konaní.
• Vypracováva stanoviská k návrhom primárnej a sekundárnej legislatívy a internú metodiku pre výkon dohľadu alebo riešenie krízových situácií.
• Vykonáva interné školenia.
• Poskytuje súčinnosť pri výkone dohľadu v dohliadaných subjektoch subjektom dohľadu alebo riešenia krízových situácií v zahraničí.
• Zúčastňuje sa stretnutí pracovných skupín v rámci SR a v zahraničí.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis v slovenskom jazyku a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať elektronicky na adresu [email protected] alebo písomne na adresu: Národná banka Slovenska, Odbor riadenia ľudských zdrojov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava: najneskôr do 1. 8. 2014.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
právnické/ekonomické/matematické/technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
• Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa právnické/ekonomické/matematické/ technické, odborná prax 3 roky.
• Aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie.
• Používateľská úroveň práce s MS Word, MS Excel, MS Power Point, Lotus Notes a Internetom.
Ďalšie požiadavky na odborné, osobnostné a sociálne spôsobilosti:
• prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
• detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
• znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
• argumentačné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
• detailná znalosť obchodného práva, bankových činností alebo investičných služieb
• znalosť legislatívneho rámca pre riešenie krízových situácií v dohliadaných subjektoch
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa právnické/ekonomické/matematické/ technické, odborná prax 3 roky.
• Aktívna znalosť anglického jazyka vrátane odbornej terminológie.
• Používateľská úroveň práce s MS Word, MS Excel, MS Power Point, Lotus Notes a Internetom.
Ďalšie požiadavky na odborné, osobnostné a sociálne spôsobilosti:
• prehľadná znalosť zákonov a sekundárnej legislatívy pre finančný sektor
• detailná znalosť postupov riadenia rizík dohliadaných subjektov
• znalosť legislatívneho rámca pre výkon dohľadu v dohliadaných subjektoch
• argumentačné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť tvoriť písomné dokumenty
• detailná znalosť obchodného práva, bankových činností alebo investičných služieb
• znalosť legislatívneho rámca pre riešenie krízových situácií v dohliadaných subjektoch
• komunikačné zručnosti
• prezentačné zručnosti
• komplexné a koncepčné myslenie
• orientácia na ciele
• schopnosť zvládať pracovný stres a záťaž
• organizačné schopnosti
• flexibilita
• spoľahlivosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 1801702
Dátum zverejnenia: 15.7.2014
2014-07-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Finančný analytik, Interný audítor, Právnik, Produktový manažér - špecialista Spoločnosť: Národná banka Slovenska