Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca e-shopu s voňavou kávou
MyCoffee, s. r. o., CafePoint
Miesto práce
Račianska 66, Bratislava
Račianska 66, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš posielať zákazníkom voňavé balíčky, ktoré spríjemnia ich voľné chvíle?
Príď pracovať k nám do Eshopu.
Čo Ťa tam čaká?
. Vybavenie a odoslanie eshopových objednávok
• Príprava dokladov k prijatým e-shop objednávkam (prevodky, faktúry, dodacie listy, balíkové štítky)
• Administrácia prevodov tovaru z predajní na centrálny sklad (prevodky)
• Komunikácia so zákazníkmi/ s kuriérskymi spoločnosťami (telefonicky/email)
• Samostatnosť pri vybavovaní objednávok
• Hľadanie možností pre zvýšenie predaja
• Tvorba a zasielanie newslettra
• Pridávanie nových produktov a dopĺňanie obsahu na webovú stránku (fotky, popisy, bannery..), pravidelná aktualizácia informácií na stránke
• Editácia fotografií produktov
• Plnenie iných operatívnych úloh
Príď pracovať k nám do Eshopu.
Čo Ťa tam čaká?
. Vybavenie a odoslanie eshopových objednávok
• Príprava dokladov k prijatým e-shop objednávkam (prevodky, faktúry, dodacie listy, balíkové štítky)
• Administrácia prevodov tovaru z predajní na centrálny sklad (prevodky)
• Komunikácia so zákazníkmi/ s kuriérskymi spoločnosťami (telefonicky/email)
• Samostatnosť pri vybavovaní objednávok
• Hľadanie možností pre zvýšenie predaja
• Tvorba a zasielanie newslettra
• Pridávanie nových produktov a dopĺňanie obsahu na webovú stránku (fotky, popisy, bannery..), pravidelná aktualizácia informácií na stránke
• Editácia fotografií produktov
• Plnenie iných operatívnych úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca bez stereotypu v priateľskom kolektíve
. Možnosť samostatne spravovať Eshop prevádzku
• Pracovný čas pondelok – piatok od 7:30 hod do 16:00 hod
• Zamestnanecké zľavy
• Bezplatná kávička počas celého dňa
Iné:
• Dobrá dostupnosť MHD (zástavka električky 200 m od miesta výkonu prace)
• Blízkosť vlakovej stanice BA - Vinohrady
. Možnosť samostatne spravovať Eshop prevádzku
• Pracovný čas pondelok – piatok od 7:30 hod do 16:00 hod
• Zamestnanecké zľavy
• Bezplatná kávička počas celého dňa
Iné:
• Dobrá dostupnosť MHD (zástavka električky 200 m od miesta výkonu prace)
• Blízkosť vlakovej stanice BA - Vinohrady
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša pracovná ponuka zaujala, prosím zašlite si Životopis na e-mailovú adresu: [email protected] . Vhodných kandidátov budeme kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
maloobchod
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
OpenOffice.org Calc - Základy
Microsoft Excel - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
OpenOffice.org Calc - Základy
Microsoft Excel - Základy
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prihlás sa ak máš:
- chuť pracovať na 100%
- schopnosť odhadnúť koľko času potrebuješ na jednotlivé činnosti a stihnúť časový harmonogram (napr.: prevodky z obchodov + osobný odber do 10:00 hod, DPD kuriér do 15:00hod....)
Prihlás sa ak si:
- samostatný
- prozákaznícky prístup je pre Teba samozrejmosťou
- komunikatívny, spoľahlivý, dôsledný - to sú Tvoje silné stránky
- zodpovedný a vieš riešiť vzniknuté chyby s chladnou hlavou (u nás je dôležité chybu odstrániť a nie hľadať vinníka)
- chuť pracovať na 100%
- schopnosť odhadnúť koľko času potrebuješ na jednotlivé činnosti a stihnúť časový harmonogram (napr.: prevodky z obchodov + osobný odber do 10:00 hod, DPD kuriér do 15:00hod....)
Prihlás sa ak si:
- samostatný
- prozákaznícky prístup je pre Teba samozrejmosťou
- komunikatívny, spoľahlivý, dôsledný - to sú Tvoje silné stránky
- zodpovedný a vieš riešiť vzniknuté chyby s chladnou hlavou (u nás je dôležité chybu odstrániť a nie hľadať vinníka)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
CAFEPOINT je obchodná značka spoločnosti MyCoffee, s.r.o.
MyCoffee je ambiciózna a úspešne sa rozvíjajúca spoločnosť v oblasti výroby a predaja kávy a s kávou súvisiacich produktov. Vo veľmi krátkom čase sa stala lídrom na trhu s prémiovou kávou na Slovensku. V súčasnosti prevádzkuje sieť špecializovaných kaviarní s predajom kávy v Bratislave, spolupracuje s množstvom firemných zákazníkov a úspešne prevádzkuje vlastný e-shop.
Počas viac než desiatich rokov existencie spoločnosť získala obrovské množstvo lojálnych zákazníkov a vytvorila unikátny koncept v rámci stredoeurópskeho regiónu.
Viac o nás a našom zameraní nájdete na www.cafepoint.sk
MyCoffee je ambiciózna a úspešne sa rozvíjajúca spoločnosť v oblasti výroby a predaja kávy a s kávou súvisiacich produktov. Vo veľmi krátkom čase sa stala lídrom na trhu s prémiovou kávou na Slovensku. V súčasnosti prevádzkuje sieť špecializovaných kaviarní s predajom kávy v Bratislave, spolupracuje s množstvom firemných zákazníkov a úspešne prevádzkuje vlastný e-shop.
Počas viac než desiatich rokov existencie spoločnosť získala obrovské množstvo lojálnych zákazníkov a vytvorila unikátny koncept v rámci stredoeurópskeho regiónu.
Viac o nás a našom zameraní nájdete na www.cafepoint.sk
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2082105
Dátum zverejnenia: 31.1.2024
2024-01-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent odbytu Spoločnosť: MyCoffee, s. r. o., CafePoint
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac