Administratívny/a referent/ka kancelárie riaditeľky
Múzeum mesta Bratislavy
Miesto práce
Radničná 1, Bratislava
Radničná 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/DOHODOU
ASAP/DOHODOU
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacV závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.
1 100 EUR/mesiacV závislosti od pracovných schopností a skúseností je možnosť priznať aj osobný príplatok.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zabezpečovanie administratívnej agendy MMB : zverejňovanie zmlúv, faktúr a pod., vypracovanie zmlúv, správa registratúry, podpora pri verejnom obstarávaní a pod.;
- Vybavovanie písomnej agendy sekretariátu riaditeľky;
- Správa registratúry (referent podateľne MMB);
- Zodpovednosť za chod došlej a odoslanej pošty (preberanie pošty, jej evidencia a distribúcia, odosielanie pošty - evidencia, spracovávanie sprievodných listov);
- Administratívna podpora a materiálne zabezpečovanie potrieb sekretariátu MMB;
- Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb pre všetky úseky MMB;
- Spolupráca pri zabezpečovaní starostlivosti o zamestnancov;
- Administratívna podpora pri zabezpečovaní bežného chodu kancelárie - kontrola stavu kancelárskych potrieb a papiera, kontrola čistoty na pracovisku, pomoc pri zabezpečovaní spoločných akcií a darov pre zamestnancov;
- Správa mailu [email protected], pevnej linky kancelárie riaditeľky;
- Ad hoc administratívne práce (skenovanie, kopírovanie, zakladanie dokumentov);
- Koordinácia úloh a spolupráca s externým poskytovateľom podporných činností;
- Poskytovanie administratívnej podpory oddeleniam MMB a plnenie ďalších operatívnych úloh podľa potreby.
- Vybavovanie písomnej agendy sekretariátu riaditeľky;
- Správa registratúry (referent podateľne MMB);
- Zodpovednosť za chod došlej a odoslanej pošty (preberanie pošty, jej evidencia a distribúcia, odosielanie pošty - evidencia, spracovávanie sprievodných listov);
- Administratívna podpora a materiálne zabezpečovanie potrieb sekretariátu MMB;
- Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb pre všetky úseky MMB;
- Spolupráca pri zabezpečovaní starostlivosti o zamestnancov;
- Administratívna podpora pri zabezpečovaní bežného chodu kancelárie - kontrola stavu kancelárskych potrieb a papiera, kontrola čistoty na pracovisku, pomoc pri zabezpečovaní spoločných akcií a darov pre zamestnancov;
- Správa mailu [email protected], pevnej linky kancelárie riaditeľky;
- Ad hoc administratívne práce (skenovanie, kopírovanie, zakladanie dokumentov);
- Koordinácia úloh a spolupráca s externým poskytovateľom podporných činností;
- Poskytovanie administratívnej podpory oddeleniam MMB a plnenie ďalších operatívnych úloh podľa potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
1. Príspevok do DDS 2%;
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) mobilný telefón;
d) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
e) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
f) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
g) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
j) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku.
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
3. Ďalšie benefity :
a) skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
b) flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
c) mobilný telefón;
d) zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
e) možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca - po dohode s nadriadeným;
f) čerpanie 3 dni tzv. sick day;
g) podujatia pre zamestnancov - teambuilding, vianočný večierok;
h) práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
i) voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
j) voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu nám zašlite nasledovné doklady :
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky na e-mail: [email protected]
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na Vaše reakcie.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania;
2. Motivačný list;
3. Životopis;
4. Fotokópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručte elektronicky na e-mail: [email protected]
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na Vaše reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax aspoň 2 roky v oblasti administratívy;
- Dobrá znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií;
- Komunikačné a prezentačné zručnosti;
- Analytické myslenie;
- Schopnosť pracovať samostatne, ale aj tímovo, organizovanosť a dôslednosť;
- Flexibilita a kooperatívnosť;
- Aktívna znalosť anglického jazyka.
Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky pre uchádzača/ku diskvalifikačné.
- Dobrá znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií;
- Komunikačné a prezentačné zručnosti;
- Analytické myslenie;
- Schopnosť pracovať samostatne, ale aj tímovo, organizovanosť a dôslednosť;
- Flexibilita a kooperatívnosť;
- Aktívna znalosť anglického jazyka.
Nesplnenie niektorej z požiadaviek nie je automaticky pre uchádzača/ku diskvalifikačné.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Múzeum mesta Bratislavy je múzeum s viac ako 150 ročnou tradíciou. Spravuje 9 objektov, z toho väčšina národné kultúrne pamiatky a významné historické lokality, ktoré sprístupňuje pre verejnosť - okrem iných sú to najmä Stará radnica, Michalská veža, Hrad Devín alebo Antická Gerulata v Rusovciach.
Kontakt
ID: 4809623
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Múzeum mesta Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac