Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer & logistic executive / Pracovnik zakaznickeho servisu
MOGYI s. r. o.
Miesto práce
Studená 5, Bratislava
Studená 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
1.12.2019
1.12.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 250 EUR/mesiac1.000€ + 250€/mesacny bonus podla KPIs
1 000 - 1 250 EUR/mesiac1.000€ + 250€/mesacny bonus podla KPIs
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Customer service ( SR & CR ):
- komunikacia s obchodnymi partnermi ( telefon + mail )
- prijem objednavok + optimalizacia na ucelene units ( vrstvy / palety / kamiony )
- poskytovanie relevantnych a aktualnych informacii o dostupnosti a logistike ( pocty ks, zaruky, atd )
- praca v ucto systeme ( POHODA ) = prijem a vydaj tovaru/sklad hospodarstvo + fakturacia
- zabezpecovanie spravnej kompletizacie ucto dokladov ( dodacie listy, faktury, zaznam o uhradach, atd )
Logistic service ( storage & transit ):
- komunikacia s logistickym operatorom
- tvorba pokynov k vyskladneniu/zaskladneniu tovaru, nabalovanie mix paliet
- aktualizacia stavu skladu ( pohyby tovaru a obalove konto-palety )
- tvorba forecastov do vyroby/dopravy
- sledovanie miery nakladovosti logistiky vs obrat ( relevantnost fakturacnych hodnot )
- riesenie reklamacii
Office executive:
- evidencia doslych faktur + posty
- specifikacia kancel.potrieb/ objednavka
- komunikacia s OZ ( sales support, POS materialy, cestaky, vyuctovania, dochadzka, atd )
- komunikacia s obchodnymi partnermi ( telefon + mail )
- prijem objednavok + optimalizacia na ucelene units ( vrstvy / palety / kamiony )
- poskytovanie relevantnych a aktualnych informacii o dostupnosti a logistike ( pocty ks, zaruky, atd )
- praca v ucto systeme ( POHODA ) = prijem a vydaj tovaru/sklad hospodarstvo + fakturacia
- zabezpecovanie spravnej kompletizacie ucto dokladov ( dodacie listy, faktury, zaznam o uhradach, atd )
Logistic service ( storage & transit ):
- komunikacia s logistickym operatorom
- tvorba pokynov k vyskladneniu/zaskladneniu tovaru, nabalovanie mix paliet
- aktualizacia stavu skladu ( pohyby tovaru a obalove konto-palety )
- tvorba forecastov do vyroby/dopravy
- sledovanie miery nakladovosti logistiky vs obrat ( relevantnost fakturacnych hodnot )
- riesenie reklamacii
Office executive:
- evidencia doslych faktur + posty
- specifikacia kancel.potrieb/ objednavka
- komunikacia s OZ ( sales support, POS materialy, cestaky, vyuctovania, dochadzka, atd )
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilny zamestnavatel, clen nadnarodnej spolocnosti
- flexibilna pracovna doba ( objednavky od 9,00-15,00 )
- prijemny kolektiv
- notebook + mobil
- obcerstvenie na pracovisku
- moznost vykonu prace na skrateny uvazok ( 9,00-13,00 / adekvatne ohodnotenie )
- flexibilna pracovna doba ( objednavky od 9,00-15,00 )
- prijemny kolektiv
- notebook + mobil
- obcerstvenie na pracovisku
- moznost vykonu prace na skrateny uvazok ( 9,00-13,00 / adekvatne ohodnotenie )
Informácie o výberovom konaní
Znalost Angl.jazyka NUTNA ( slovom & pismom, komunikacia s HQ spolocnosti ).
Dakujeme za Vas zaujem a cenime si Vase vynalozene usilie. Vsetky CV budu starostlivo prestudovane a bude s nimi nakladane v sulade s legislativou SR a EU. Pozvani budu len vybrani uchadzaci.
Dakujeme za Vas zaujem a cenime si Vase vynalozene usilie. Vsetky CV budu starostlivo prestudovane a bude s nimi nakladane v sulade s legislativou SR a EU. Pozvani budu len vybrani uchadzaci.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikativnost
- prijemne vystupovanie
- praca s PC
- prijemne vystupovanie
- praca s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
MOGYI s.r.o. je 100% dcérou materskej spoločnosti MOGYI kft, ktorá ja významným hráčom na trhu v predaji slaných a pražených pochutín ako sú oriešky, mandle, slnečnicové semienka alebo tekvicové semienka, popcorn a pod.
Firma má vyše 20 ročnú tradíciu v Strednej a Východnej Európe s obratom viac ako 100mil €.
Medzi najznámejšie značky patria MEXICORN©, MicroPop©, Caramoon© ci Crasssh!©.
Firma má vyše 20 ročnú tradíciu v Strednej a Východnej Európe s obratom viac ako 100mil €.
Medzi najznámejšie značky patria MEXICORN©, MicroPop©, Caramoon© ci Crasssh!©.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2924786
Dátum zverejnenia: 16.9.2019
2019-09-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Logistik, Office manager, Referent odbytu Spoločnosť: MOGYI s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 250 EUR/mesiac1.000€ + 250€/mesacny bonus podla KPIs