Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Marketing a Event Koordinátor
Miesto práce
Einsteinova 23, Digital Park II/D, Bratislava
Einsteinova 23, Digital Park II/D, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Organizácia konferencií a firemných podujatí.
• Monitorovanie aktivít spoločnosti a rozvoj firemnej kultúry.
• Príprava, spracovanie a realizácia direct mailových a iných marketingových aktivít.
• Spolupráca pri spracovaní zadaní pre externé agentúry.
• Aktívna účasť na tvorbe podporných materiálov.
• Spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií.
• Administratívna podpora pre oddelenie marketingu.
• Koordinácia marketingových aktivít – otváranie nových lekární, lokálny marketing pre lekárne, rebrand lekární.
• Príprava objednávok, administrácia zálohových faktúr, kontrola prijatých faktúr od dodávateľov a ich rozúčtovanie na jednotlivé strediská.
• Evidencia skladového hospodárstva.
• Komunikácia s úsekom účtovníctva.
• Vykonávanie bežných administratívnych činností – kopírovanie, skenovanie, tlač dokumentov.
• Monitorovanie aktivít spoločnosti a rozvoj firemnej kultúry.
• Príprava, spracovanie a realizácia direct mailových a iných marketingových aktivít.
• Spolupráca pri spracovaní zadaní pre externé agentúry.
• Aktívna účasť na tvorbe podporných materiálov.
• Spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií.
• Administratívna podpora pre oddelenie marketingu.
• Koordinácia marketingových aktivít – otváranie nových lekární, lokálny marketing pre lekárne, rebrand lekární.
• Príprava objednávok, administrácia zálohových faktúr, kontrola prijatých faktúr od dodávateľov a ich rozúčtovanie na jednotlivé strediská.
• Evidencia skladového hospodárstva.
• Komunikácia s úsekom účtovníctva.
• Vykonávanie bežných administratívnych činností – kopírovanie, skenovanie, tlač dokumentov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• pohyblivá pracovná doba
• motivujúce finančné ohodnotenie
• notebook, mobilný telefón
• príjemné pracovné prostredie
• podpora vzdelávania a kariérneho rastu
• množstvo zaujímavých benefitov (napr. výuka anglického jazyka na pracovisku, fitness, zľavová zamestnanecká karta na nákup v lekárňach Dr.Max a pod.)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• notebook, mobilný telefón
• príjemné pracovné prostredie
• podpora vzdelávania a kariérneho rastu
• množstvo zaujímavých benefitov (napr. výuka anglického jazyka na pracovisku, fitness, zľavová zamestnanecká karta na nákup v lekárňach Dr.Max a pod.)
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
marketing
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
organizačné a komunikačné schopnosti
schopnosť konštruktívneho riešenia problémov
vysoká flexibilita a lojalita
schopnosť konštruktívneho riešenia problémov
vysoká flexibilita a lojalita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Lekárne Dr. Max vznikli pred 18 rokmi spojením viacerých verejných lekární na celom území Slovenska, s cieľom byť k ľuďom čo najbližšie. Naše služby a poradenstvo sú vyhľadávané a využívané na viac ako 400 miestach po celej republike.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Zdieľame spoločné hodnoty, navzájom sa podporujeme, kolegom ponúkame možnosť participovať na spoločnom úspechu. Vďaka vzájomnej dôvere má každý priestor pre realizáciu vlastných myšlienok a uplatnenie získaných zručností a vedomostí. Dosiahnutie spoločného cieľa je založené na spoločnej tímovosti. Sme inovatívni, otvorení novým nápadom, ktoré podporujeme.
Našou najväčšou hodnotou je viac ako 2600 zamestnancov, ktorých prácu si nesmierne vážime.
Dr. Max je v súčasnosti nositeľom v poradí piateho ocenenia Naj Zamestnávateľ v kategórii Lekárska a zdravotná starostlivosť.
Poďte s nami prinášať jedinečnú starostlivosť.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 2835345
Dátum zverejnenia: 1.12.2016
2016-12-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Event manager Spoločnosť: Lekárne Dr.Max
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou