Asistentka vedenia spoločnosti

MIRAKL, a.s.

Miesto práce
Digital Park II, Einteinova 23, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2017
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Organizácia pracovných stretnutí, konferencií a ostatnej agendy vedenia spoločnosti.
• Plánovanie služobných ciest – rezervácia ubytovania, leteniek, cestovných lístkov a iných nevyhnutných náležitostí.
• Spracovanie korešpondencie, prijímanie návštev a telefonických hovorov, vybavovanie telefonickej komunikácie.
• Organizovanie obchodných a osobných stretnutí generálneho riaditeľa.
• Administratívna podpora pre členov vedenia spoločnosti.
• Koordinovanie pracovných kalendárov riaditeľov jednotlivých oddelení.
• Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
• Zabezpečovanie rezervácii externých priestorov pre konanie porád, konferencií vrátane občerstvenia a potrebnej techniky.
• Spracovávanie rôznych dokumentov a vytváranie prezentácií.
• Pravidelná komunikácia v anglickom jazyku, príprava dokumentov a jednoduchých prekladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Podpora vzdelávania, sebarealizácie a osobného rastu
• Moderné dynamické pracovné prostredie
• Pohyblivá pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Vaše materiály budú starostlivo posúdené a vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

18.12.2016 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť efektívnej organizácie času
• Výborné komunikačné schopnosti, schopnosť efektívneho a konštruktívneho riešenia problémov
• Vysoká flexibilita a lojalita
• Aktívny šofér

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Lekárne Dr.Max vznikli na Slovensku pred 10 rokmi. Dnes poskytujeme svoje služby a poradenstvo na viac ako 230 miestach po celej republike s cieľom byť k pacientom čo najbližšie. Našou najväčšou hodnotou sú naši zamestnanci, ktorých rozvoj a odborné napredovanie v Dr.Max dlhodobo podporujeme.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Mirakl a.s.
Moldavská cesta 8/A
040 11 Košice
http://www.drmax.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: PaedDr. Slavomíra Černáková
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2831255   Dátum zverejnenia: 30.11.2016