Skladník/-čka vo veľkosklade papiera a Fakturantka
MIPA MI, s.r.o.
Stavbárov 3, Michalovce
plný úväzok
ihneď
Od 1 000 EUR/mesiac+odmeny, finančný príspevok na stravovanie, čistá mzda: 850-900
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Skladníčka
- fyzická práca v sklade (príjem a výdaj tovaru), kontrola, manipulácia s drobným a ťažším tovarom
- starostlivosť o priestory skladu: udržiavanie čistoty
- práca s PC, čiastočná administratíva
- inventúry
Fakturantka (nie je to pozícia účtovníčky)
- fyzická práca v sklade (príjem a výdaj tovaru) kontrola, manipulácia s drobným a ťažším tovarom
- práca s PC, tlačiarňou
- komunikácia so zákazníkmi: telefonicky, emailom, osobne
- vytváranie cenový ponúk
- vybavovanie objednávok
- fakturácia
- práca s pokladňou
- príjem tovaru
- aktívny predaj tovaru
- administratíva
- vymáhanie pohľadávok
- starostlivosť o kanceláriu a priestory skladu: udržiavanie čistoty
Zamestnanecké výhody, benefity
Príjemné pracovné prostredie
Nákupy za zvýhodnené ceny
Poskytneme potrebné zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
ŽIVOTOPISY BEZ FOTOGRAFIE NEMUSIA BYŤ POSUDZOVANÉ.
Vzhľadom na časovú náročnosť výberového procesu budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Výberové konanie prebehne v máji 2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme pracovníka, čo bude pri práci rozmýšľať a hľadať riešenia, schopnosť logického myslenia
Nerobí Vám problém: pracovať s číslami, s ľuďmi, hýbať sa, byť aktívny.
Dobrá pamäť: naučiť sa viac ako 10 000 položiek za krátky čas
Multitasking: zvládať viac vecí naraz
Time-management: správne si zorganizovať prácu, rýchlo a efektívne
Odolnosť voči stresu a schopnosť zvládať a riešiť problematické situácie
Organizačné schopnosti
Flexibilita: viete sa prispôsobiť potrebám firmy, prípadne pomôcť v inej prevádzke, učiť sa nové veci
Aktívny prístup k práci: zodpovedný prístup k plneniu pracovných povinností, pozitívna nálada, energickosť, dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, schopnosť vysokého pracovného nasadenia a efektívnej práce, lojálnosť, záujem o prácu
Pro-zákaznícke správanie: milá, priateľská a ochotná pomôcť zákazníkom, príjemné vystupovanie
Znalosti PC (WORD, základné vzorce v EXCEL, OUTLOOK, MK Soft - výhodou)
Dobrý zdravotný stav