Hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ Odboru kontroly platieb EPZF a obchodného dozoru - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR

Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava

Druh štátnej služby: stála štátna služba

Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru

Odbor štátnej služby: 1.07 Kontrola, dozor, sťažnosti, petície a audit

Organizačný útvar: Odbor kontroly platieb EPZF a obchodného dozoru

Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1

Hlavné úlohy:
Koordinuje a riadi kontrolnú, inšpekčnú a dozorná činnosť s celospoločenským dosahom na úrovni ministerstva vrátane kontroly čerpania prostriedkov Európskej únie a iných prostriedkov poskytnutých Slovenskej republike na základe medzinárodných zmlúv. Koncepčná a koordinačná činnosť na úrovni ministerstva.
- koordinuje činnosti odboru kontroly platieb EPZF a obchodného dozoru s činnosťami ostatných organizačných útvarov ministerstva,
- zastupuje ministerstvo pri rokovaniach v rámci pôsobnosti odboru kontroly platieb EPZF a obchodného dozoru alebo v rozsahu a oblastiach vymedzených poverením ministra alebo generálneho riaditeľa sekcie kontroly a obchodného dozoru,
- predkladá generálnemu riaditeľovi sekcie kontroly a obchodného dozoru informáciu o výsledkoch kontroly podľa zákona o neprimeraných podmienkach,
- koordinuje a podieľa sa na príprave materiálov v pôsobnosti odboru kontroly platieb EPZF a obchodného dozoru,
- podieľa sa na plnení úloh a podľa požiadaviek príslušných organizačných útvarov, spolupracuje v oblasti pripomienkového konania.
Zodpovedá za:
- vypracovanie plánu kontrol podľa čl. 84 nariadenia č. 1306/2013,
- vypracovanie návrhu kontrolnej činnosti podľa zákona o neprimeraných podmienkach,
- koordináciu a prípravu kontrol na vnútroštátnej a medzinárodnej úrovni,
- výsledné materiály a správy z kontrol, ktoré zodpovedajú požiadavkám všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ,
- včasné spracovanie a predkladanie požadovaných dokumentov Európskej komisii a členským štátnom EÚ,
- vypracovanie výročnej správy podľa čl. 86 nariadenia č. 1306/2013,
- dodržiavanie zákonných postupov pri príprave podkladov k rozhodnutiam v konaniach vo veci neprimeraných podmienok.

Informácie o výberovom konaní

Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi do 04.10.2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.

S označením na obálke a v žiadosti:
VK č. 2016/43

Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava

alebo e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberového konania).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ovládanie práce s PC, zodpovednosť, komunikatívnosť, tímová práca

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2734764  Dátum zverejnenia: 23.9.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...