Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru implementácie programov regionálneho rozvoja - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidi
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor implementácie programov regionálneho rozvoja
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev na úrovni ministerstva.
Vykonáva činnosti podieľaním sa na príprave a implementácii v rámci Riadiaceho orgánu pre programy regionálneho rozvoja (RO), ako riaditeľ odboru zabezpečuje hlavné činnosti v súlade s Manuálom procedúr RO, činnosťami vymedzenými pre odbor Organizačným poriadkom a ďalšími aktmi MPRV SR a v zmysle metodiky CKO v platnom znení a to najmä:
- rozpracováva koncepčné a strategické materiály vo vymedzenej oblasti v súvislosti s prijímaním pomoci z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci projektov regionálneho rozvoja v rozsahu zodpovednosti a právomoci odboru,
- zodpovedá za riadny výkon činností odboru, vedenie agendy a organizáciu práce,
- zabezpečuje vypracovanie návrhov zmluvy o poskytnutí NFP/dodatky k zmluve o poskytnutí NFP/Rozhodnutia o schválení ŽoNFP, kde je žiadateľ/prijímateľ a poskytovateľ tá istá osoba a ich zmeny vrátane koordinácie podpisovej procedúry,
- zabezpečuje výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu,
- zabezpečuje výkon finančnej kontroly projektov na mieste,
- zabezpečuje výkon overovania výročných/záverečných monitorovacích správ projektov,
- zabezpečuje posudzovanie zmien projektov a koordinuje zmenovú procedúru,
- zabezpečuje koordináciu činností pri implementácii projektov s prijímateľmi za poskytovateľa vrátane zabezpečenia všetkých foriem komunikácie,
- v rozsahu pôsobnosti riaditeľa odboru vykonáva schvaľovanie vykonanej finančnej kontroly,
- vykonáva a kontroluje archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období,
- vykonáva vo svojej pozícii a kontroluje evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do IS ITMS2014+, IROPWEM a ďalších informačných systémov v súvislosti s výkonom činností,
Participuje:
- na vypracovaní materiálov vo vymedzenej oblasti v súvislosti s prijímaním pomoci z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci programov regionálneho rozvoja,
- na zabezpečovaní koordinácie činností a spolupráci predovšetkým s Úradom podpredsedu vlády SR pre investície, Úradom vlády Slovenskej republiky, Ministerstvom financií Slovenskej republiky ako aj s ostatnými orgánmi štátnej a verejnej správy a inštitúciami EÚ,
- na realizácii úloh sekcie programov regionálneho rozvoja MPRV SR v súlade s príslušnými internými riadiacimi aktmi MPRV SR, legislatívou a aktmi SR a Európskej únie, delegovanými aktmi, implementačnými aktmi, systémami, metodikami a usmerneniami Centrálneho koordinačného orgánu, Certifikačného orgánu a Orgánu auditu, PJ a pod.,
- rozpracúvaní a plnení úloh vlády SR a ministerstva spracúva čiastkové stanoviská k návrhom materiálov iných ústredných orgánov štátnej správy,
- na poskytovaní súčinnosti a príprave podkladov odborným útvarom MPRV SR za účelom koordinácie výkonu auditov, kontrol, certifikačných overovaní ako aj pri zabezpečení kooperácie so správnymi orgánmi, OČTK a súdnymi orgánmi v SR.
Vykonáva:
- vedenie podrobnej dokumentácie a výkazníctva o svojej činnosti,
- činnosti v súlade so zákonom č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor implementácie programov regionálneho rozvoja
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev na úrovni ministerstva.
Vykonáva činnosti podieľaním sa na príprave a implementácii v rámci Riadiaceho orgánu pre programy regionálneho rozvoja (RO), ako riaditeľ odboru zabezpečuje hlavné činnosti v súlade s Manuálom procedúr RO, činnosťami vymedzenými pre odbor Organizačným poriadkom a ďalšími aktmi MPRV SR a v zmysle metodiky CKO v platnom znení a to najmä:
- rozpracováva koncepčné a strategické materiály vo vymedzenej oblasti v súvislosti s prijímaním pomoci z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci projektov regionálneho rozvoja v rozsahu zodpovednosti a právomoci odboru,
- zodpovedá za riadny výkon činností odboru, vedenie agendy a organizáciu práce,
- zabezpečuje vypracovanie návrhov zmluvy o poskytnutí NFP/dodatky k zmluve o poskytnutí NFP/Rozhodnutia o schválení ŽoNFP, kde je žiadateľ/prijímateľ a poskytovateľ tá istá osoba a ich zmeny vrátane koordinácie podpisovej procedúry,
- zabezpečuje výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu,
- zabezpečuje výkon finančnej kontroly projektov na mieste,
- zabezpečuje výkon overovania výročných/záverečných monitorovacích správ projektov,
- zabezpečuje posudzovanie zmien projektov a koordinuje zmenovú procedúru,
- zabezpečuje koordináciu činností pri implementácii projektov s prijímateľmi za poskytovateľa vrátane zabezpečenia všetkých foriem komunikácie,
- v rozsahu pôsobnosti riaditeľa odboru vykonáva schvaľovanie vykonanej finančnej kontroly,
- vykonáva a kontroluje archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období,
- vykonáva vo svojej pozícii a kontroluje evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do IS ITMS2014+, IROPWEM a ďalších informačných systémov v súvislosti s výkonom činností,
Participuje:
- na vypracovaní materiálov vo vymedzenej oblasti v súvislosti s prijímaním pomoci z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci programov regionálneho rozvoja,
- na zabezpečovaní koordinácie činností a spolupráci predovšetkým s Úradom podpredsedu vlády SR pre investície, Úradom vlády Slovenskej republiky, Ministerstvom financií Slovenskej republiky ako aj s ostatnými orgánmi štátnej a verejnej správy a inštitúciami EÚ,
- na realizácii úloh sekcie programov regionálneho rozvoja MPRV SR v súlade s príslušnými internými riadiacimi aktmi MPRV SR, legislatívou a aktmi SR a Európskej únie, delegovanými aktmi, implementačnými aktmi, systémami, metodikami a usmerneniami Centrálneho koordinačného orgánu, Certifikačného orgánu a Orgánu auditu, PJ a pod.,
- rozpracúvaní a plnení úloh vlády SR a ministerstva spracúva čiastkové stanoviská k návrhom materiálov iných ústredných orgánov štátnej správy,
- na poskytovaní súčinnosti a príprave podkladov odborným útvarom MPRV SR za účelom koordinácie výkonu auditov, kontrol, certifikačných overovaní ako aj pri zabezpečení kooperácie so správnymi orgánmi, OČTK a súdnymi orgánmi v SR.
Vykonáva:
- vedenie podrobnej dokumentácie a výkazníctva o svojej činnosti,
- činnosti v súlade so zákonom č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi do 06. 09. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe s označením na obálke a v žiadosti:
Výberové konanie č. 2016/39
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia výberového konania).
Výberové konanie č. 2016/39
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia výberového konania).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2703410
Dátum zverejnenia: 24.8.2016
2016-08-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Hlavný štátny radca Spoločnosť: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe