Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci PRV - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych
spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci Programu rozvoja vidieka
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev. (EPFRV)
Koordinácia, riadenie a kontrola aktivít financovaných z TP PRV SR 2014-2020 z pozície riadiaceho orgánu pre TP PRV SR 2014 – 2020.
- dohliada nad priebežným zabezpečovaním registratúry a následnej archivácie dokumentácie v súlade s Registratúrnym poriadkom, legislatívou EÚ a národnou legislatívou,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu dlhodobého a krátkodobého plánu čerpania prostriedkov TP PRV 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie riadiacej a metodickej dokumentácie,
- zodpovedá za regulárnosť konania o žiadosti týkajúcej sa TP PRV SR 2014-2020,
- schvaľuje závery administratívnych kontrol a kontrol na mieste vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predkladanie na schválenie žiadostí o platbu vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie informácie a vyhodnotenia na úrovni TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie budúcich žiadateľov o NFP vo veciach TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu vyzvania na predloženie žiadostí o NFP týkajúceho sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predloženie písomného vyzvania oprávneným žiadateľom na predloženie žiadostí o NFP týkajúci sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie oprávneného žiadateľa pri príprave žiadostí o NFP o poskytnutie TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorej pôsobnosti je predmet zákazky,
- schvaľuje pracovné cesty zamestnancom.
- vypracúva stanoviská k materiálom predkladaným v rámci medzirezortného pripomienkového konania,
- dohliada nad priebežným plnením uznesení vlády SR patriacich do vecnej pôsobnosti odboru,
- zabezpečuje spracovanie podaní v rámci zákona o slobodnom prístupe k informáciám v lehotách a v rozsahu stanovenom zákonom
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: hlavný štátny radca – vedúci zamestnanec – riaditeľ odboru
Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych
spoločenstiev
Organizačný útvar: Odbor riadenia a kontroly technickej pomoci Programu rozvoja vidieka
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev. (EPFRV)
Koordinácia, riadenie a kontrola aktivít financovaných z TP PRV SR 2014-2020 z pozície riadiaceho orgánu pre TP PRV SR 2014 – 2020.
- dohliada nad priebežným zabezpečovaním registratúry a následnej archivácie dokumentácie v súlade s Registratúrnym poriadkom, legislatívou EÚ a národnou legislatívou,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu dlhodobého a krátkodobého plánu čerpania prostriedkov TP PRV 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie riadiacej a metodickej dokumentácie,
- zodpovedá za regulárnosť konania o žiadosti týkajúcej sa TP PRV SR 2014-2020,
- schvaľuje závery administratívnych kontrol a kontrol na mieste vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predkladanie na schválenie žiadostí o platbu vo vzťahu k TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie informácie a vyhodnotenia na úrovni TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie budúcich žiadateľov o NFP vo veciach TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za vypracovanie návrhu vyzvania na predloženie žiadostí o NFP týkajúceho sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za predloženie písomného vyzvania oprávneným žiadateľom na predloženie žiadostí o NFP týkajúci sa TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za usmerňovanie oprávneného žiadateľa pri príprave žiadostí o NFP o poskytnutie TP PRV SR 2014-2020,
- zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorej pôsobnosti je predmet zákazky,
- schvaľuje pracovné cesty zamestnancom.
- vypracúva stanoviská k materiálom predkladaným v rámci medzirezortného pripomienkového konania,
- dohliada nad priebežným plnením uznesení vlády SR patriacich do vecnej pôsobnosti odboru,
- zabezpečuje spracovanie podaní v rámci zákona o slobodnom prístupe k informáciám v lehotách a v rozsahu stanovenom zákonom
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi
do 01. 08. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
VK č. 2016/24
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
do 01. 08. 2016. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
VK č. 2016/24
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ovládanie práce s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2654818
Dátum zverejnenia: 20.7.2016
2016-07-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Hlavný štátny radca Spoločnosť: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe