Štátny radca – Oddelenie riadenia programov cezhraničnej spolupráce - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR

Miesto práce
Dobrovičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava

Druh štátnej služby: stála štátna služba

Obsadzovaná funkcia: štátny radca

Odbor štátnej služby: 1.03 Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky európskych spoločenstiev

Organizačný útvar: Oddelenie riadenia programov cezhraničnej spolupráce

Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1

Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev.
V rámci programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR 2007-2013 (ďalej aj program):
- vykonáva a zodpovedá za plnenie úloh Spoločného technického sekretariátu v zmysle znenia operačného programu a Interného manuálu procedúr
- zabezpečuje metodickú činnosť a rozpracúva usmernenia a manuály v súvislosti s implementáciou programu, podieľa sa na príprave programu a nadväznej programovej dokumentácie (programový manuál, príručka pre žiadateľov a prijímateľov, výzvy na predkladanie žiadostí o finančný príspevok a pod.)
- prijíma a registruje žiadosti o finančný príspevok (ďalej aj žiadosť)
- poskytuje konzultácie žiadateľom k aktuálnym výzvam, projektovým zámerom a možnostiam čerpania finančného príspevku v rámci programu
- vykonáva a zodpovedá za formálne hodnotenie žiadostí, hodnotenie oprávnenosti a kvality žiadostí
- koordinuje proces hodnotenia žiadostí regionálnymi koordinátormi v SR i ČR
- pripravuje a zodpovedá za podklady pre schvaľovací proces žiadostí vrátane sumarizácie hodnotení žiadostí
- organizuje a aktívne sa zúčastňuje zasadaní Spoločného monitorovacieho výboru, zvoláva a zúčastňuje sa koordinačných stretnutí slovenských členov monitorovacieho výboru programu
- vykonáva úlohy zamerané na publicitu a informovanie verejnosti o programe a aktívne sa zúčastňuje podujatí zameraných na publicitu a informovanie verejnosti o programe (školenia pre žiadateľov a prijímateľov, výročné podujatia programu a pod.)
- pripravuje zmluvy o poskytnutí finančného príspevku s prijímateľmi a dodatkov k nim
- zabezpečuje zber údajov do IT monitorovacieho systému pre zhromažďovanie spoľahlivých finančných a štatistických informácií o vykonávaní pomoci
- odhaľuje nezrovnalosti, v prípade potreby podáva hlásenia o zistených skutočnostiach
- monitoruje projekty a kontroluje žiadosti o platbu
- pripravuje likvidačné listy na úhradu príspevku zo štátneho rozpočtu SR
- pripravuje návrhy opatrení a odpočtov k zisteniam auditov, zodpovedá za vypracovanie správ o prijatých resp. splnených opatreniach k zisteným nedostatkom vyplývajúcim z auditných zistení
- pripravuje návrh odpočtov k zisteniam vyplývajúcich z certifikačných overovaní
- spracúva podklady pre priebežné, výročné a záverečné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii
- monitoruje projekty minimálne po dobu 5 rokov od ich ukončenia.
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa k prijatým a schválených žiadostiam o finančný príspevok
- vybavuje e-mailovú a telefonickú komunikáciu a zúčastňuje sa pracovných stretnutí s národným orgánom, týkajúcich sa agendy programu, programových riadiacich dokumentov, aktuálneho stavu realizácie programu a pod.
- vykonáva predbežnú finančnú kontrolu účtovných dokladov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR vzťahujúcich sa k agende odboru
- spracúva a zodpovedá za stanoviská k návrhom materiálov ústredných orgánov štátnej správy týkajúcich sa agendy programov cezhraničnej spolupráce
- rozpracúva a plní úlohy vlády SR a Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti, archivuje dokumentáciu vzťahujúcu sa k programu a k schváleným projektom.

Informácie o výberovom konaní

Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi
do 3. 12. 2015. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.

S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2015/46

Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava

alebo

e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ovládanie práce s počítačom, stupeň pokročilý - Word, Excel, Power Point, Outlook, internet

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 2337838  Dátum zverejnenia: 23.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...