Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Štátny radca – odbor technickej pomoci programov EÚ - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: odbor technickej pomoci programov EÚ
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev /ERDF/. Koncepčná činnosť a tvorba legislatívnych opatrení na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, plnenie uvedených činností je spojené aj s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev /ERDF/.
- zabezpečuje vypracovanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok, žiadostí o zmenu projektov, monitorovacích správ, žiadostí o platbu, oznámenia o vysporiadaní finančných vzťahov k projektom technickej pomoci, pri ktorých je prijímateľom Riadiaci orgán pre Operačný program cezhraničná spolupráca (ďalej len „OPCS“) a Operačný program Bratislavský kraj (ďalej len „OPBK“) a ich predloženie na príslušný útvar
- vypracováva na základe podkladov z jednotlivých organizačných útvarov plán aktivít v súlade so schválenou žiadosťou o nenávratný finančný príspevok
- organizačne zabezpečuje realizáciu aktivít v rámci projektov technickej pomoci pre OPCS a OPBK
- vypracováva písomnosti a podklady súvisiace s organizačným zabezpečením realizácie aktivít v súlade so schválenou žiadosťou o nenávratný finančný príspevok
- zabezpečuje zber údajov do IT monitorovacieho systému pre zhromažďovanie spoľahlivých finančných a štatistických informácií o vykonávaní pomoci
- podieľa sa na zabezpečovaní podpornej dokumentácie žiadostí o platbu v rámci projektov technickej pomoci, pri ktorých je prijímateľom Riadiaci orgán pre OPCS a OPBK
- sleduje stav čerpania rozpočtu projektu
- zabezpečuje vypracovanie dokumentov potrebných k žiadosti o platbu na Európsku komisiu a ich predloženie relevantným útvarom a subjektom
- vypracováva podklady k pravidelným odhadom očakávaných výdavkov na úrovni projektov technickej pomoci a predkladá ich príslušnému útvaru / subjektu
- spracúva podklady pre výročné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa na výdavky a kontrolu pomoci EÚ na úrovni projektov technickej pomoci
- vykonáva predbežnú a priebežnú finančnú kontrolu v zmysle zák. č. 502/2001 Z.z.
- plní úlohu odborného garanta v procese verejného obstarávania v zmysle platnej smernice MPRV SR o verejnom obstarávaní; zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorého pôsobnosti je predmet zákazky
- vykonáva ďalšie činnosti a plní úlohy podľa pokynov vedúceho zamestnanca v súlade s organizačným poriadkom a ostatnými internými predpismi.
- spracúva stanoviská k návrhom materiálov iných ústredných orgánov štátnej správy
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti a uchováva materiály podľa archívneho poriadku
- vykonáva spisovú agendu, rozpracúva a plní úlohy vlády SR a ministerstva
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti.
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: odbor technickej pomoci programov EÚ
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, vrátane čerpania prostriedkov Európskych spoločenstiev /ERDF/. Koncepčná činnosť a tvorba legislatívnych opatrení na úrovni ústredného orgánu štátnej správy, plnenie uvedených činností je spojené aj s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev /ERDF/.
- zabezpečuje vypracovanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok, žiadostí o zmenu projektov, monitorovacích správ, žiadostí o platbu, oznámenia o vysporiadaní finančných vzťahov k projektom technickej pomoci, pri ktorých je prijímateľom Riadiaci orgán pre Operačný program cezhraničná spolupráca (ďalej len „OPCS“) a Operačný program Bratislavský kraj (ďalej len „OPBK“) a ich predloženie na príslušný útvar
- vypracováva na základe podkladov z jednotlivých organizačných útvarov plán aktivít v súlade so schválenou žiadosťou o nenávratný finančný príspevok
- organizačne zabezpečuje realizáciu aktivít v rámci projektov technickej pomoci pre OPCS a OPBK
- vypracováva písomnosti a podklady súvisiace s organizačným zabezpečením realizácie aktivít v súlade so schválenou žiadosťou o nenávratný finančný príspevok
- zabezpečuje zber údajov do IT monitorovacieho systému pre zhromažďovanie spoľahlivých finančných a štatistických informácií o vykonávaní pomoci
- podieľa sa na zabezpečovaní podpornej dokumentácie žiadostí o platbu v rámci projektov technickej pomoci, pri ktorých je prijímateľom Riadiaci orgán pre OPCS a OPBK
- sleduje stav čerpania rozpočtu projektu
- zabezpečuje vypracovanie dokumentov potrebných k žiadosti o platbu na Európsku komisiu a ich predloženie relevantným útvarom a subjektom
- vypracováva podklady k pravidelným odhadom očakávaných výdavkov na úrovni projektov technickej pomoci a predkladá ich príslušnému útvaru / subjektu
- spracúva podklady pre výročné správy o vykonávaní pomoci Európskej komisii
- zabezpečuje archiváciu a uchovávanie všetkých dokladov vzťahujúcich sa na výdavky a kontrolu pomoci EÚ na úrovni projektov technickej pomoci
- vykonáva predbežnú a priebežnú finančnú kontrolu v zmysle zák. č. 502/2001 Z.z.
- plní úlohu odborného garanta v procese verejného obstarávania v zmysle platnej smernice MPRV SR o verejnom obstarávaní; zodpovedá za definovanie predmetu zákazky, navrhuje podmienky účasti a kritériá na vyhodnotenie ponúk, v ktorého pôsobnosti je predmet zákazky
- vykonáva ďalšie činnosti a plní úlohy podľa pokynov vedúceho zamestnanca v súlade s organizačným poriadkom a ostatnými internými predpismi.
- spracúva stanoviská k návrhom materiálov iných ústredných orgánov štátnej správy
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti a uchováva materiály podľa archívneho poriadku
- vykonáva spisovú agendu, rozpracúva a plní úlohy vlády SR a ministerstva
- vedie podrobnú dokumentáciu o svojej činnosti.
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi
do 10. februára 2015. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2015/8
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
do 10. februára 2015. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2015/8
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ovládanie práce IS ITMS, ISUF, ŠP a RIS, školenia v oblasti predvstupových fondov a štrukturálnych fondov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 1997739
Dátum zverejnenia: 30.1.2015
2015-01-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Štátny radca Spoločnosť: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...