Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Štátny radca – Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj - Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Služobný úrad
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Zabezpečuje koordináciu postupu prác v oblasti programovania a riadenia OPBK v rámci pôsobnosti odboru; koncepčne zabezpečuje prípravu a aktualizáciu programových dokumentov pre programové obdobie 2007 – 2013 a programové obdobie 2014 - 2020, ako aj ďalších relevantných dokumentov odboru riadenia OPBK a ich aktualizácie. Koordinuje a zabezpečuje aktualizovanie dokumentu Opis riadiacich a kontrolných systémov OPBK v rámci svojej pôsobnosti. Spolupracuje pri vypracovaní priebežných, výročných správ a záverečnej správy o implementácii programov OPBK ako aj tematických hodnotiacich správ OPBK. Podieľa sa pri zabezpečení činnosti Monitorovacieho výboru pre OPBK a výberovej komisie pre výber projektov technickej pomoci. V rámci projektov z Prioritnej osi 3 OPBK zodpovedá za konanie o žiadostiach o NFP, vypracovanie rozhodnutí o schválení / neschválení žiadosti o NFP, zmlúv o NFP a monitorovanie projektov. V rámci publicity informuje žiadateľov na základe ich podnetov k vyhláseným výzvam. Zodpovedá za dodržiavanie usmernení a metodických pokynov platobného orgánu, certifikačného orgánu, orgánu auditu, CSF, CKO, ÚVO a iných orgánov zapojených do čerpania pomoci zo zdrojov EÚ ako aj dodržiavanie postupov definovaných v Internom manuáli RO OPBK. Spolupracuje s koordinátormi horizontálnych priorít a s ostatnými subjektmi zainteresovanými do riadenia štrukturálnej pomoci EÚ.
Spolupracuje s relevantnými útvarmi ministerstva, samosprávnym krajom, ostatnými riadiacimi orgánmi a orgánmi Európskej únie pri príprave a implementácii OPBK, programových dokumentov. Pripravuje podklady a stanoviská k úlohám z uznesení vlády SR, porád vedenia ministerstva a k právnym predpisom v legislatívnom procese SR. Zabezpečuje evidenciu bežnej administratívy do registratúrneho denníka ministerstva a registráciu žiadostí o NFP a projektov z Prioritnej osi 3 OPBK v systéme ITMS. Vykonáva predbežnú a priebežnú kontrolu účtovných dokladov súvisiacich s činnosťou odboru.
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
Druh štátnej služby: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: štátny radca
Odbor štátnej služby: 1.03 medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky ES
Organizačný útvar: Odbor riadenia Operačného programu Bratislavský kraj
Počet obsadzovaných štátnozamestnaneckých miest: 1
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskych spoločenstiev s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Zabezpečuje koordináciu postupu prác v oblasti programovania a riadenia OPBK v rámci pôsobnosti odboru; koncepčne zabezpečuje prípravu a aktualizáciu programových dokumentov pre programové obdobie 2007 – 2013 a programové obdobie 2014 - 2020, ako aj ďalších relevantných dokumentov odboru riadenia OPBK a ich aktualizácie. Koordinuje a zabezpečuje aktualizovanie dokumentu Opis riadiacich a kontrolných systémov OPBK v rámci svojej pôsobnosti. Spolupracuje pri vypracovaní priebežných, výročných správ a záverečnej správy o implementácii programov OPBK ako aj tematických hodnotiacich správ OPBK. Podieľa sa pri zabezpečení činnosti Monitorovacieho výboru pre OPBK a výberovej komisie pre výber projektov technickej pomoci. V rámci projektov z Prioritnej osi 3 OPBK zodpovedá za konanie o žiadostiach o NFP, vypracovanie rozhodnutí o schválení / neschválení žiadosti o NFP, zmlúv o NFP a monitorovanie projektov. V rámci publicity informuje žiadateľov na základe ich podnetov k vyhláseným výzvam. Zodpovedá za dodržiavanie usmernení a metodických pokynov platobného orgánu, certifikačného orgánu, orgánu auditu, CSF, CKO, ÚVO a iných orgánov zapojených do čerpania pomoci zo zdrojov EÚ ako aj dodržiavanie postupov definovaných v Internom manuáli RO OPBK. Spolupracuje s koordinátormi horizontálnych priorít a s ostatnými subjektmi zainteresovanými do riadenia štrukturálnej pomoci EÚ.
Spolupracuje s relevantnými útvarmi ministerstva, samosprávnym krajom, ostatnými riadiacimi orgánmi a orgánmi Európskej únie pri príprave a implementácii OPBK, programových dokumentov. Pripravuje podklady a stanoviská k úlohám z uznesení vlády SR, porád vedenia ministerstva a k právnym predpisom v legislatívnom procese SR. Zabezpečuje evidenciu bežnej administratívy do registratúrneho denníka ministerstva a registráciu žiadostí o NFP a projektov z Prioritnej osi 3 OPBK v systéme ITMS. Vykonáva predbežnú a priebežnú kontrolu účtovných dokladov súvisiacich s činnosťou odboru.
Informácie o výberovom konaní
Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi
do 28. novembra 2014. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2014/53
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
do 28. novembra 2014. Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania e-mailom kontaktnej osobe.
S označením na obálke a v žiadosti:
výber č. 2014/53
Na adresu:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
osobný úrad
Dobrovičova 12
812 66 Bratislava
alebo
e-mailom kontaktnej osobe: [email protected] (pri zaslaní e-mailom je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne najneskôr v deň uskutočnenia výberu).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo pôdohospodárstva SR je ústredným orgánom štátnej správy SR pre poľnohospodárstvo, lesné hospodárstvo, rybárstvo, poľovníctvo a potravinárstvo.
ID: 1930958
Dátum zverejnenia: 18.11.2014
2014-11-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Štátny radca Spoločnosť: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe ...