Radca v priamej riadiacej pôsobnosti generálnej riaditeľky sekcie štátneho výkazníctva

Ministerstvo financií SR

Miesto práce
Štefanovičova 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
v zmysle zákona o štátnej službe č. 400/2009 Z. z.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Druh štátnej služby: stála
Obsadzovaná funkcia: radca
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: 2.02 Financie
Organizačný útvar: Sekcia štátneho výkazníctva
Stručný opis činností obsadzovaného štátnozamestnaneckého miesta:
Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku

Informácie o výberovom konaní

písomná žiadosť o zaradenie do výberu
  • kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
  • výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
  • profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením prehľadu doterajšej praxe
  • čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač je štátnym zamestnancom v zmysle zákona č. 400/2009 Z. z o štátnej službe
  • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti, diplome a v životopise
  • čestné vyhlásenie o spôsobilosti uchádzača na právne úkony v plnom rozsahu
  • čestné vyhlásenie o občianstve podľa § 3 zákona č. 400/2009 Z. z. o štátnej službe a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: do 3. apríla 2017
Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania elektronickými prostriedkami kontaktnej osobe.
Spôsob podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: písomne alebo elektronickými prostriedkami (pri zaslaní žiadosti elektronickými prostriedkami je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia vnútorného výberového konania)
Na adresu: Ministerstvo financií SR, Štefanovičová 5, 817 82 Bratislava, Lukáš Hric, [email protected]
S označením na obálke a v žiadosti: V/ŠZ/2017/9
Ďalšie informácie týkajúce sa výberového konania: na tel. 02/59583236, kontaktná osoba Mgr. Jana Hajdúchová

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov
Zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov
Zákon č. 291/2002 Z. z. o Štátnej pokladnici a o zmene a doplnení niektorých zákonov
ovládanie štátneho jazyka, znalosť práce s PC, veľmi dobré ovládanie Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point, Microsoft Outlook), všeobecný prehľad.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo financií SR ako ústredný orgán štátnej správy plní vo vymedzenej pôsobnosti úlohy v oblasti financií, daní, poplatkov, colníctva, finančnej kontroly, vnútorného auditu a vládneho auditu, majetku verejnej správy, cien a cenovej kontroly a európskych záležitostí. Postavenie a pôsobnosť ministerstva upravuje zákon č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr.Bc. Zuzana Figurová
Tel.: +421259582023
E-mail: poslať životopis
ID: 2986071  Dátum zverejnenia: 24.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v zmysle zákona o štátnej službe č. 400/2009 Z. z.