Výber zo štátnych zamestnancov na funkciu generálny štátny radca v oddelení kontroly projektov OPIS

Ministerstvo financií SR

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ministerstvo financií SR
Štefanovičová 5, 817 82 Bratislava
Druh štátnej služby a obsadzovaná funkcia: stála štátna služba
Obsadzovaná funkcia: generálny štátny radca
Počet obsadzovaných miest: 1
Odbor štátnej služby: 1.05 Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
Organizačný útvar: Sekcia informatizácie spoločnosti, odbor riadenia Operačného programu Informatizácia spoločnosti, oddelenie kontroly projektov OPIS
Hlavné úlohy:
Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému a určovanie zásad čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.
Koncepčná, koordinačná a kontrolná činnosť na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy,
orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o zaradenie do výberu
• kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace
• kópia vysvedčenia alebo diplomu príslušného vzdelávacieho zariadenia alebo dokladu o štúdiu v zahraničí, osvedčujúca ovládanie jazyka, resp. čestné vyhlásenie o ovládaní cudzieho jazyka
• profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením prehľadu doterajšej praxe
• čestné vyhlásenie o tom, že uchádzač je štátnym zamestnancom v zmysle zákona č. 400/2009 Z.z.
• čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti, diplome a v životopise
• čestné vyhlásenie o spôsobilosti uchádzača na právne úkony v plnom rozsahu
• čestné vyhlásenie o občianstve podľa § 3 zákona č. 400/2009
• písomný súhlas o tom, že materiály, ktoré uchádzač poskytne v súvislosti so žiadosťou o zaradenie do výberu bude služobný úrad spracovávať podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov
Dátum podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: do 25.4.2014
Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke, resp. dátum zaslania elektronickými prostriedkami kontaktnej osobe, s označením na obálke a v žiadosti: V/SZ/2014/9.
Spôsob podania žiadosti spolu s požadovanými dokladmi: písomne alebo elektronickými prostriedkami (pri zaslaní žiadosti elektronickými prostriedkami je uchádzač povinný doručiť žiadosť spolu s požadovanými dokladmi služobnému úradu aj písomne, najneskôr v deň uskutočnenia výberu) na adresu: Ministerstvo financií SR, Štefanovičová 5, 817 82 Bratislava, Mgr. Anna Hanuliaková, e-mail [email protected]
Ďalšie informácie týkajúce sa výberového konania: na tel. 02/59582023, kontaktná osoba Mgr. Anna Hanuliaková
Ďalšie informácie týkajúce sa obsadzovaného miesta: na tel. 02/59582443, kontaktná osoba JUDr. Margaréta Tatárová, e-mail - [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadované odborné znalosti:
1. Zákon č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva v znení neskorších predpisov, zákon č. 275/2006 o informačných systémoch verejnej správy v znení neskorších predpisov, Zákon č. 10/1996 Z. z. o kontrole v štátnej správe v znení neskorších predpisov, Zákon č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Strategické dokumenty: Systém riadenia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu na programové obdobie 2007 – 2013, Systém finančného riadenia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu na programové obdobie 2007 – 2013, Stratégia informatizácie spoločnosti na roky 2009 – 2013, Stratégia informatizácie verejnej správy, Koncepcia využívania softvérových produktov vo verejnej správe,
2) zákon č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky, zákon č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení zmien a doplnkov, zákon č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákon č. 400/2009 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
3) ovládanie štátneho jazyka, znalosť práce s PC, veľmi dobré ovládanie Microsoft Office (MS Word, MS Excel, Power Point, Microsoft Outlook), anglický jazyk na pokročilej úrovni, všeobecný prehľad.
Ďalšie požadované schopnosti: komunikatívnosť, spoľahlivosť, vyrovnaný postoj k pracovnému zaťaženiu, schopnosť pracovať v kolektíve
Oprávnenie oboznamovať sa s utajovanými skutočnosťami: nevyžaduje sa
Osobitné kvalifikačné predpoklady: nevyžadujú sa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo financií SR ako ústredný orgán štátnej správy plní vo vymedzenej pôsobnosti úlohy v oblasti financií, daní, poplatkov, colníctva, finančnej kontroly, vnútorného auditu a vládneho auditu, majetku verejnej správy, cien a cenovej kontroly a európskych záležitostí. Postavenie a pôsobnosť ministerstva upravuje zákon č. 575/2001 Z.z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr.Bc. Zuzana Figurová
Tel.: +421259582023
E-mail: poslať životopis
ID: 1713423  Dátum zverejnenia: 11.4.2014