Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent zákazníckeho oddelenia a internetového obchodu s nemeckým jazykom
Mimera Europe s.r.o.
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 800 EUR/mesiac+ mesačné odmeny (osobné hodnotenie)
1 200 - 1 800 EUR/mesiac+ mesačné odmeny (osobné hodnotenie)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre tých, ktorí hľadajú prácu v rozbehnutej spoločnosti predávajúcej špecializovaný tovar (zariadenie salónov krásy a zdravia) cez internetový obchod, máme skvelú ponuku!
K našim dlhoročným skúsenostiam potrebujeme do nášho tímu energického a komunikatívneho človeka, ktorý je zodpovedný a presný.
Čo budeme očakávať?
• vybavovanie objednávok e-shopových zákazníkov a sledovanie ich úspešného dodania,
• telefonická, "četová" a e-mailová podpora predaja produktov, spoločnosti a riešenie reklamácií
• fakturácia a administrácia
A teda nevyhnutnou súčasťou bude:
• komunikácia so zákazníkmi v slovenčine a nemčine
• práca s fakturačným, skladovým a administratívnym systémom e-shopu, ako aj MS Office
• iné administratívne činnosti súvisiace s chodom kancelárie
K našim dlhoročným skúsenostiam potrebujeme do nášho tímu energického a komunikatívneho človeka, ktorý je zodpovedný a presný.
Čo budeme očakávať?
• vybavovanie objednávok e-shopových zákazníkov a sledovanie ich úspešného dodania,
• telefonická, "četová" a e-mailová podpora predaja produktov, spoločnosti a riešenie reklamácií
• fakturácia a administrácia
A teda nevyhnutnou súčasťou bude:
• komunikácia so zákazníkmi v slovenčine a nemčine
• práca s fakturačným, skladovým a administratívnym systémom e-shopu, ako aj MS Office
• iné administratívne činnosti súvisiace s chodom kancelárie
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malom kolektíve
- príjemné pracovné prostredie
- flexibilná pracovná doba
- Jednosmenná denná prevádzka
- príjemné pracovné prostredie
- flexibilná pracovná doba
- Jednosmenná denná prevádzka
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíš, že si pre nás vhodný uchádzač(ka), zašli nám svoj životopis s fotografiou. Všetky životopisy budú starostlivo posúdené a s úspešnými uchádzačmi bude termín pracovného pohovoru dohodnutý v časovom predstihu. Uchádzačom, ktorých spätne nebudeme kontaktovať ,vopred ďakujeme za prejavený záujem a prajeme veľa úspechov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícke centrum
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- profesionálne vystupovanie v písomnej a telefonickej komunikácii
- dobrá znalosť nemčiny
- prístup orientovaný na zákazníka
- obchodný duch
- spoľahlivosť a pohotovosť
- ďalší cudzí jazyk výhodou, nie podmienkou
- dobrá znalosť nemčiny
- prístup orientovaný na zákazníka
- obchodný duch
- spoľahlivosť a pohotovosť
- ďalší cudzí jazyk výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Mimera Europe sa zaoberá predajom zariadenia pre beauty sektor a wellness, prostredníctvom e-commerce obchodu a velkoodberatelov. Našimi klientmi sú beauty salóny z viacerých európskych krajín.
ID: 4425468
Dátum zverejnenia: 8.3.2024
2024-03-08
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Pracovník reklamačného oddelenia, Referent odbytu, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Mimera Europe s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac