Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent organizačného úseku a správy majetku
Mestská časť Bratislava-Lamač
Miesto práce
Malokarpatské námestie č. 9, Bratislava
Malokarpatské námestie č. 9, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vedenie dokumentácie súvisiacej so správou a evidenciou nehnuteľného majetku mestskej časti,
• vykonávanie inventarizácie pozemkov a budov vo vlastníctve/správe mestskej časti, priebežné aktualizovanie písomnej evidencie majetku v nadväznosti na úkony spojené s hlavným mestom a katastrom nehnuteľností,
• zabezpečovanie efektívneho využívania majetku mestskej časti a jeho údržby,
• zabezpečovanie agendy súvisiacej s evidenciou majetku vo vlastníctve/správe mestskej časti
• vybavovanie žiadosti o nájom a prenájom nehnuteľností vo vlastníctve/správe mestskej časti,
• pripravovanie návrhov pre orgány samosprávy vo veciach dlhodobého nájmu nehnuteľností,
• sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok v rámci uzatvorených zmlúv týkajúcich sa nehnuteľného majetku, vykonávanie opatrení na zabezpečenie ich dodržania ako aj predkladanie návrhov na odstránenie porušenia zmluvných povinností,
• príprava reportov v oblasti správy zvereného majetku
• príprava podkladov a spracovávanie materiálov v oblasti hospodárenia s majetkom mestskej časti
• zabezpečovanie vysporiadania majetkovo-právnych vzťahov na nehnuteľnostiach
• kontrola správnosti údajov rozhodných na vykonanie predaja či prenájmu – overenie vlastníctva, kontrola stavu majetku v pozemkových knihách
• zhromažďovanie a posudzovanie podkladov na návrhy majetkových zmlúv a na majetkovo-právne vysporiadanie
• zabezpečovanie zverenia majetku – protokoly o odovzdaní, prevzatí majetku, delimitačné protokoly
• príprava podkladov a spracovávanie materiálov v oblasti verejného obstarávania podľa požiadaviek mestskej časti
• spolupráca pri tvorbe kritérií pre proces verejného obstarávania a na jeho vykonávaní
• vykonávanie inventarizácie pozemkov a budov vo vlastníctve/správe mestskej časti, priebežné aktualizovanie písomnej evidencie majetku v nadväznosti na úkony spojené s hlavným mestom a katastrom nehnuteľností,
• zabezpečovanie efektívneho využívania majetku mestskej časti a jeho údržby,
• zabezpečovanie agendy súvisiacej s evidenciou majetku vo vlastníctve/správe mestskej časti
• vybavovanie žiadosti o nájom a prenájom nehnuteľností vo vlastníctve/správe mestskej časti,
• pripravovanie návrhov pre orgány samosprávy vo veciach dlhodobého nájmu nehnuteľností,
• sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok v rámci uzatvorených zmlúv týkajúcich sa nehnuteľného majetku, vykonávanie opatrení na zabezpečenie ich dodržania ako aj predkladanie návrhov na odstránenie porušenia zmluvných povinností,
• príprava reportov v oblasti správy zvereného majetku
• príprava podkladov a spracovávanie materiálov v oblasti hospodárenia s majetkom mestskej časti
• zabezpečovanie vysporiadania majetkovo-právnych vzťahov na nehnuteľnostiach
• kontrola správnosti údajov rozhodných na vykonanie predaja či prenájmu – overenie vlastníctva, kontrola stavu majetku v pozemkových knihách
• zhromažďovanie a posudzovanie podkladov na návrhy majetkových zmlúv a na majetkovo-právne vysporiadanie
• zabezpečovanie zverenia majetku – protokoly o odovzdaní, prevzatí majetku, delimitačné protokoly
• príprava podkladov a spracovávanie materiálov v oblasti verejného obstarávania podľa požiadaviek mestskej časti
• spolupráca pri tvorbe kritérií pre proces verejného obstarávania a na jeho vykonávaní
Zamestnanecké výhody, benefity
37,5 h fond týždenného pracovného času
základná výmera dovolenky - 25 dní
základná výmera dovolenky - 25 dní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický, technický smer
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax vo verejnej správe - podmienka minimálne 5 rokov
• znalosť informačného systému Korwin výhodou
• vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti nakladania s majetkom vo verejnej správe
• bezúhonnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
• znalosť informačného systému Korwin výhodou
• vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti nakladania s majetkom vo verejnej správe
• bezúhonnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Lamač je výkonným orgánom zastupiteľstva a starostu, zabezpečuje plnenie úloh samosprávy v Lamači.
ID: 2466773
Dátum zverejnenia: 18.1.2017
2017-01-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Samostatný referent Spoločnosť: Mestská časť Bratislava-Lamač
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou