Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/-ka pre administratívu na stavebný úrad (zastupovanie počas MD)
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Miesto práce
Námestie sv. Františka 8, Bratislava
Námestie sv. Františka 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
V súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečuje administratívne činnosti pre stavebný úrad všeobecný a špeciálny, najmä:
• zabezpečuje príjem agendy stavebného úradu a jej evidenciu a zodpovedá za jej včasnú distribúciu, vrátane komunikácie s kanceláriou starostky,
• zabezpečuje expedíciu vybavenej agendy odbornými pracovníkmi a zodpovedá za jej včasné odoslanie,
• vedie evidenciu vydaných rozhodnutí a písomností všeobecného stavebného úradu a špeciálneho stavebného úradu podľa cestného zákona, zabezpečuje príručnú archiváciu vybavených spisov a záznamov a následné odovzdanie vybavených a uzavretých spisov do archívu v správe organizačného oddelenia a vykonáva súvisiace a príbuzné práce.
Plní aj ďalšie úlohy z oblasti registratúry, sprístupňovania informácií a pod., podľa pokynov vedúceho.
• zabezpečuje príjem agendy stavebného úradu a jej evidenciu a zodpovedá za jej včasnú distribúciu, vrátane komunikácie s kanceláriou starostky,
• zabezpečuje expedíciu vybavenej agendy odbornými pracovníkmi a zodpovedá za jej včasné odoslanie,
• vedie evidenciu vydaných rozhodnutí a písomností všeobecného stavebného úradu a špeciálneho stavebného úradu podľa cestného zákona, zabezpečuje príručnú archiváciu vybavených spisov a záznamov a následné odovzdanie vybavených a uzavretých spisov do archívu v správe organizačného oddelenia a vykonáva súvisiace a príbuzné práce.
Plní aj ďalšie úlohy z oblasti registratúry, sprístupňovania informácií a pod., podľa pokynov vedúceho.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnom prostredí verejnej správy
Zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe
Možnosť profesionálneho rastu
Zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe
Možnosť profesionálneho rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate stanovené požiadavky, zašlite nám, prosím, Váš štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi v termíne do 4.4.2018. V prípade vysokého počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu (osobný pohovor zameraný na prezentáciu schopností a vedomostí uchádzačov a prerokovanie ďalších podrobností a podmienok možného prijatia). Zároveň si vyhradzujeme právo nevybrať žiadneho kandidáta. Ďakujeme za pochopenie.
Poskytnutím svojich osobných údajov v zaslanom životopise dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Do svojho životopisu a sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje doplňte informáciu, že poskytujete svoj súhlas pre Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava na spracovávanie svojich osobných údajov pre účely výberového konania v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.
Poskytnutím svojich osobných údajov v zaslanom životopise dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Do svojho životopisu a sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje doplňte informáciu, že poskytujete svoj súhlas pre Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava na spracovávanie svojich osobných údajov pre účely výberového konania v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
všeobecné zameranie, stavebný smer výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Spoľahlivosť, flexibilita, samostatnosť, bezúhonnosť, diskrétnosť (práca s osobnými údajmi),
- Dobré komunikačné schopnosti, profesionálne vystupovanie, pokojné a vecné riešenie záťažových situácií,
- Znalosť PC minimálne na užívateľskej úrovni - Word, Excel, Internet, TRIMEL výhodou,
- Dobrá znalosť slovenského jazyka,
- Dobrý zdravotný stav
- Dobré komunikačné schopnosti, profesionálne vystupovanie, pokojné a vecné riešenie záťažových situácií,
- Znalosť PC minimálne na užívateľskej úrovni - Word, Excel, Internet, TRIMEL výhodou,
- Dobrá znalosť slovenského jazyka,
- Dobrý zdravotný stav
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves zabezpečuje agendu miestnej samosprávy. Naším cieľom je vybudovať kvalitné a efektívne služby pre občanov a súčasne vytvoriť zaujímavé pracovné prostredie pre zamestnancov.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3076448
Dátum zverejnenia: 21.3.2018
2018-03-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Referent Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov.