Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sociálny pracovník / sociálna pracovníčka
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Miesto práce
Námestie sv. Františka 8, Bratislava
Námestie sv. Františka 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z.
v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou práce pracovníka/-čky bude komplexné zabezpečenie opatrovateľskej služby:
• sociálne poradenstvo klientom – prípadový manažment – sprevádzanie rodiny v procese výberu najvhodnejšej sociálno-zdravotnej služby, poradenstvo pre klientskú rodinu pri podávaní žiadosti o zabezpečenie sociálnej služby, príprava rodiny na domácu starostlivosť o svojho člena rodiny, implementácia metódy individuálneho plánovania do starostlivosti o klientov, riešenie organizačných záležitostí s prijímateľmi služby, priebežné získavanie spätnej väzby o kvalite poskytovanej služby, atď.,
• príprava, uzatváranie a zmeny zmlúv o poskytovaní služby, o úhrade za sociálnu službu,
• v úzkej spolupráci s vedúcou/-cim oddelenia vedenie a riadenie tímu cca 30-tich opatrovateľov/-liek,
• vytváranie inovatívnych riešení v poskytovaní opatrovateľskej služby a ich implementácia,
• podieľanie sa na tvorbe strategických dokumentov Odd. sociálnych vecí a Miestneho úradu (PHSR, Komunitný plán sociálnych služieb),
• fundraising – najmä písanie a realizácia projektov,
• posudková činnosť – najmä tých klientov, ktorí si žiadajú posúdenie na opatrovateľskú službu,
• práca v multidisiciplinárom tíme v rámci miestneho úradu, sieťovanie a spolupráca so subjektami pôsobiacimi v danej oblasti v Meste Bratislava, regióne BSK, ale aj v celej SR a zahraničí – verejní aj neverejní poskytovatelia opatrovateľskej služby a sociálnych a zdravotných služieb celkovo,
• príprava podkladov na informačné materiály pre klientské rodiny, príprava textov na webovú stránku o opatrovateľskej službe,
• aktívna účasť na odborných podujatiach súvisiacich s opatrovateľskou službou,
• príprava štatistík a hlásení,
• reportovanie vedúcej/-cemu oddelenia sociálnych vecí, resp. vedeniu mestskej časti.
Predpokladom je aj:
• orientácia v legislatíve súvisiacej so sociálnou prácou - najmä zák. č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách, zák. č. 36/2005 Z. z. o rodine, zák. č. 71/1967 Z. z. o správnom konaní (správny poriadok), a prehľad zák. č. 447/2008 Z. z., zák. č. 305/2005 Z. z., zák. č. 417/2003 Z. z., resp. ďalšie potrebné zákony v súvislosti s vykonávanou činnosťou.
Výhodou:
• zdravotnícke vzdelanie alebo prax v zdravotníckom zariadení,
• ovládanie zdravotníckej terminológie,
• skúsenosti s poskytovaním špecializovaného sociálneho poradenstva,
• skúsenosti s posudzovaním odkázanosti na sociálnu službu,
• skúsenosti s koordináciou tímu opatrovateľov/-iek, osobná skúsenosť s poskytovaním opatrovateľskej služby v domácnosti, prípadne s opatrovaním v zariadení,
• nemecký jazyk na úrovni schopnosti čítať odborné texty v oblasti sociálnej práce,
• ovládanie softvéru Trimel a Attendence Pro W.
• sociálne poradenstvo klientom – prípadový manažment – sprevádzanie rodiny v procese výberu najvhodnejšej sociálno-zdravotnej služby, poradenstvo pre klientskú rodinu pri podávaní žiadosti o zabezpečenie sociálnej služby, príprava rodiny na domácu starostlivosť o svojho člena rodiny, implementácia metódy individuálneho plánovania do starostlivosti o klientov, riešenie organizačných záležitostí s prijímateľmi služby, priebežné získavanie spätnej väzby o kvalite poskytovanej služby, atď.,
• príprava, uzatváranie a zmeny zmlúv o poskytovaní služby, o úhrade za sociálnu službu,
• v úzkej spolupráci s vedúcou/-cim oddelenia vedenie a riadenie tímu cca 30-tich opatrovateľov/-liek,
• vytváranie inovatívnych riešení v poskytovaní opatrovateľskej služby a ich implementácia,
• podieľanie sa na tvorbe strategických dokumentov Odd. sociálnych vecí a Miestneho úradu (PHSR, Komunitný plán sociálnych služieb),
• fundraising – najmä písanie a realizácia projektov,
• posudková činnosť – najmä tých klientov, ktorí si žiadajú posúdenie na opatrovateľskú službu,
• práca v multidisiciplinárom tíme v rámci miestneho úradu, sieťovanie a spolupráca so subjektami pôsobiacimi v danej oblasti v Meste Bratislava, regióne BSK, ale aj v celej SR a zahraničí – verejní aj neverejní poskytovatelia opatrovateľskej služby a sociálnych a zdravotných služieb celkovo,
• príprava podkladov na informačné materiály pre klientské rodiny, príprava textov na webovú stránku o opatrovateľskej službe,
• aktívna účasť na odborných podujatiach súvisiacich s opatrovateľskou službou,
• príprava štatistík a hlásení,
• reportovanie vedúcej/-cemu oddelenia sociálnych vecí, resp. vedeniu mestskej časti.
Predpokladom je aj:
• orientácia v legislatíve súvisiacej so sociálnou prácou - najmä zák. č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách, zák. č. 36/2005 Z. z. o rodine, zák. č. 71/1967 Z. z. o správnom konaní (správny poriadok), a prehľad zák. č. 447/2008 Z. z., zák. č. 305/2005 Z. z., zák. č. 417/2003 Z. z., resp. ďalšie potrebné zákony v súvislosti s vykonávanou činnosťou.
Výhodou:
• zdravotnícke vzdelanie alebo prax v zdravotníckom zariadení,
• ovládanie zdravotníckej terminológie,
• skúsenosti s poskytovaním špecializovaného sociálneho poradenstva,
• skúsenosti s posudzovaním odkázanosti na sociálnu službu,
• skúsenosti s koordináciou tímu opatrovateľov/-iek, osobná skúsenosť s poskytovaním opatrovateľskej služby v domácnosti, prípadne s opatrovaním v zariadení,
• nemecký jazyk na úrovni schopnosti čítať odborné texty v oblasti sociálnej práce,
• ovládanie softvéru Trimel a Attendence Pro W.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• prácu v stabilnom prostredí verejnej správy,
• zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe,
• odmeňovanie v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z.,
• individuálnu a skupinovú supervíziu,
• služobný telefón,
• ďalšie zamestnanecké benefity.
• prácu v stabilnom prostredí verejnej správy,
• zázemie progresívneho a dynamicky sa rozvíjajúceho úradu vo verejnej správe,
• odmeňovanie v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z.,
• individuálnu a skupinovú supervíziu,
• služobný telefón,
• ďalšie zamestnanecké benefity.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie:
• štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• návrh koncepcie opatrovateľskej služby v samospráve.
Do životopisu uveďte mená a kontaktné údaje na dvoch ľudí, ktorí by mohli podať referenciu o Vašej sociálno-pracovníckej a manažérskej praxi. Referencie si budeme žiadať iba u tých uchádzačov, ktorí sa po osobnom pohovore dostanú do záverečného kola výberu.
Poskytnutím svojich osobných údajov v zaslanom životopise dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Do svojho životopisu a sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje doplňte informáciu, že poskytujete svoj súhlas pre Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava na spracovávanie svojich osobných údajov pre účely výberového konania v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do jeho odvolania písomnou formou.
Vami poslané podklady sa nám budú ľahšie spracovávať, ak súbory nazvete Vašim priezviskom a menom nasledovne: priezvisko-meno_cv, priezvisko-meno_ml, priezvisko-meno_kos
Spracovávať budeme iba kompletné, včas doručené žiadosti.
Kvôli vysokému počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu. Ďakujeme za pochopenie.
Vyhradzujeme si právo nevybrať žiadneho z uchádzačov prihlásených do výberového konania.
Uchádzači pozvaní na osobný pohovor budú požiadaní na osobnom pohovore o doloženie svojej bezúhonnosti čistým výpisom z registra trestov, a o preukázanie svojho štúdia (ukončený II. stupeň VŠ štúdia v odbore sociálna práca) overenou kópiu VŠ diplomu.
Ponuka je uverejnená aj na webovej stránke Miestneho úradu: http://www.karlovaves.sk/uradna-tabula/vyberove-konania/vyberove-konanie-oddsocveci-socpracovnik/
• štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• návrh koncepcie opatrovateľskej služby v samospráve.
Do životopisu uveďte mená a kontaktné údaje na dvoch ľudí, ktorí by mohli podať referenciu o Vašej sociálno-pracovníckej a manažérskej praxi. Referencie si budeme žiadať iba u tých uchádzačov, ktorí sa po osobnom pohovore dostanú do záverečného kola výberu.
Poskytnutím svojich osobných údajov v zaslanom životopise dávate súhlas k ich spracovaniu a uchovaniu v personálnej databáze za účelom získania zamestnania pre Vašu osobu. Do svojho životopisu a sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje doplňte informáciu, že poskytujete svoj súhlas pre Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Námestie sv. Františka 8, 842 62 Bratislava na spracovávanie svojich osobných údajov pre účely výberového konania v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do jeho odvolania písomnou formou.
Vami poslané podklady sa nám budú ľahšie spracovávať, ak súbory nazvete Vašim priezviskom a menom nasledovne: priezvisko-meno_cv, priezvisko-meno_ml, priezvisko-meno_kos
Spracovávať budeme iba kompletné, včas doručené žiadosti.
Kvôli vysokému počtu uchádzačov budeme kontaktovať len kandidátov vybraných do užšieho kola výberového procesu. Ďakujeme za pochopenie.
Vyhradzujeme si právo nevybrať žiadneho z uchádzačov prihlásených do výberového konania.
Uchádzači pozvaní na osobný pohovor budú požiadaní na osobnom pohovore o doloženie svojej bezúhonnosti čistým výpisom z registra trestov, a o preukázanie svojho štúdia (ukončený II. stupeň VŠ štúdia v odbore sociálna práca) overenou kópiu VŠ diplomu.
Ponuka je uverejnená aj na webovej stránke Miestneho úradu: http://www.karlovaves.sk/uradna-tabula/vyberove-konania/vyberove-konanie-oddsocveci-socpracovnik/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
sociálna práca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
OpenOffice.org Writer - Pokročilý
OpenOffice.org Calc - Pokročilý
OpenOffice.org Impress - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
OpenOffice.org Calc - Pokročilý
OpenOffice.org Impress - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Od pracovníka/-čky očakávame:
• vysoké morálne a etické štandardy,
• samostatnosť a proaktívny prístup,
• prístup zameraný na klienta, empowerment,
• skúsenosť s nastavovaním hraníc v pomáhajúcej profesii,
• tímovosť a ochotu vytvárať systémy umožňujúce vzájomnú zastupiteľnosť pracovníkov,
• ochotu pracovať pod supervíziou,
• vnútornú motiváciu k osobnostnému a odbornému rastu,
• schopnosť deeskalovať konflikty medzi rôznymi aktérmi,
• odolnosť voči psychickej záťaži.
Požadujeme preukázateľnú prax:
• 5 rokov skúseností z priamej práce s klientmi – sociálne poradenstvo, z toho min. 1 rok práca v teréne,
• 5 rokov skúseností z práce v tíme,
• 3 roky skúseností s riadením tímu (min. 5 ľudí).
• vysoké morálne a etické štandardy,
• samostatnosť a proaktívny prístup,
• prístup zameraný na klienta, empowerment,
• skúsenosť s nastavovaním hraníc v pomáhajúcej profesii,
• tímovosť a ochotu vytvárať systémy umožňujúce vzájomnú zastupiteľnosť pracovníkov,
• ochotu pracovať pod supervíziou,
• vnútornú motiváciu k osobnostnému a odbornému rastu,
• schopnosť deeskalovať konflikty medzi rôznymi aktérmi,
• odolnosť voči psychickej záťaži.
Požadujeme preukázateľnú prax:
• 5 rokov skúseností z priamej práce s klientmi – sociálne poradenstvo, z toho min. 1 rok práca v teréne,
• 5 rokov skúseností z práce v tíme,
• 3 roky skúseností s riadením tímu (min. 5 ľudí).
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Miestny úrad Mestskej časti Bratislava - Karlova Ves zabezpečuje agendu miestnej samosprávy. Naším cieľom je vybudovať kvalitné a efektívne služby pre občanov a súčasne vytvoriť zaujímavé pracovné prostredie pre zamestnancov.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, zašlite nám prosím štruktúrovaný životopis do 29.04.2024.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 2615370
Dátum zverejnenia: 20.6.2016
2016-06-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Sociálny pracovník Spoločnosť: Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z.