Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista/ka, asistent/ka vedenia spoločnosti
GRONBACH k.s.
Miesto práce
Michalovce, Priemyselný park 1, okres Michalovce
Michalovce, Priemyselný park 1, okres Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vykonávanie asistentských činností pre vedenie firmy,
- zabezpečovanie organizácie návštev,
-organizácia vnútrozemských i zahraničných služobných ciest, kontrola cestovných nákladov,
- zabezpečovanie administratívnej podpory HR procesov pre zamestnancov (adaptácia, hodnotenie, motivácia, odmeňovanie),
- spoluzodpovednosť za kompletnú agendu týkajúcu sa zamestnancov,
- nábor kmeňových i agentúrnych zamestnancov, realizácia výberových konaní, spracovanie nástupu (zadávanie inzerátov, kontaktovanie kandidátov, komunikácia s uchádzačmi),
- spracovanie a kontrola dochádzky, vypracovanie reportov,
- spracovanie personálnej agendy (vyhotovenie pracovných zmlúv, dodatkov, dohôd, administratíva spojená s nástupom a odchodom zamestnancov),
- vedenie agendy lekárskych prehliadok,
- agenda vzdelávania zamestnancov (zabezpečovanie interných a externých školení, tvorba plánu vzdelávania),
- evidencia a správa registratúry v spoločnosti.
- zabezpečovanie organizácie návštev,
-organizácia vnútrozemských i zahraničných služobných ciest, kontrola cestovných nákladov,
- zabezpečovanie administratívnej podpory HR procesov pre zamestnancov (adaptácia, hodnotenie, motivácia, odmeňovanie),
- spoluzodpovednosť za kompletnú agendu týkajúcu sa zamestnancov,
- nábor kmeňových i agentúrnych zamestnancov, realizácia výberových konaní, spracovanie nástupu (zadávanie inzerátov, kontaktovanie kandidátov, komunikácia s uchádzačmi),
- spracovanie a kontrola dochádzky, vypracovanie reportov,
- spracovanie personálnej agendy (vyhotovenie pracovných zmlúv, dodatkov, dohôd, administratíva spojená s nástupom a odchodom zamestnancov),
- vedenie agendy lekárskych prehliadok,
- agenda vzdelávania zamestnancov (zabezpečovanie interných a externých školení, tvorba plánu vzdelávania),
- evidencia a správa registratúry v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívna pracovná pozícia v rastúcej medzinárodnej spoločnosti s možnosťou osobného rastu,
- práca v mladom, dynamickom kolektíve,
- flexibilný pracovný čas,
- doplnkové vzdelávanie, jazykové kurzy,
- možnosti pre ďalší profesionálny rast,
- bohatý sociálny program spoločnosti,
- realizácia vlastných nápadov a myšlienok.
- práca v mladom, dynamickom kolektíve,
- flexibilný pracovný čas,
- doplnkové vzdelávanie, jazykové kurzy,
- možnosti pre ďalší profesionálny rast,
- bohatý sociálny program spoločnosti,
- realizácia vlastných nápadov a myšlienok.
Informácie o výberovom konaní
Vyhovujúcich uchádzačov budeme kontaktovať až po 08.08.2016 z dôvodu celozávodnej dovolenky.
Odpovedáme len osloveným uchádzačom.
Ďakujeme za pochopenie.
Odpovedáme len osloveným uchádzačom.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Human - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Human - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v administratíve a v personalistike,
- aktívna znalosť predovšetkým nemeckého jazyka slovom a písmom,
- schopnosť pružne reagovať na aktuálne problémy, zvládanie stresu,
- schopnosť tímovej spolupráce, cieľavedomosť,
- flexibilita, zodpovednosť a samostatnosť.
- aktívna znalosť predovšetkým nemeckého jazyka slovom a písmom,
- schopnosť pružne reagovať na aktuálne problémy, zvládanie stresu,
- schopnosť tímovej spolupráce, cieľavedomosť,
- flexibilita, zodpovednosť a samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Michatek, stála súčasť skupiny Gronbach, zmenila názov a od 5.5.2021 sa volá GRONBACH k.s.
Názov dostala podľa nášho zakladateľa pána Gronbacha. Týmto krokom sa oficiálne aj svojím menom hlásime k našim spoločným hodnotám, histórií a renomé.
GRONBACH k.s. je etablovaná výrobná strojárska spoločnosť so sídlom v Michalovciach.
Je výrobcom OEM zariadení pre svetové značky kuchynskej techniky a dodávateľom zostáv a komponentov (mechanických a dekoratívnych) pre širokú škálu kuchynských spotrebičov.
Sledujte nás aj na: https://www.facebook.com/gronbachslovensko.
Názov dostala podľa nášho zakladateľa pána Gronbacha. Týmto krokom sa oficiálne aj svojím menom hlásime k našim spoločným hodnotám, histórií a renomé.
GRONBACH k.s. je etablovaná výrobná strojárska spoločnosť so sídlom v Michalovciach.
Je výrobcom OEM zariadení pre svetové značky kuchynskej techniky a dodávateľom zostáv a komponentov (mechanických a dekoratívnych) pre širokú škálu kuchynských spotrebičov.
Sledujte nás aj na: https://www.facebook.com/gronbachslovensko.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2668803
Dátum zverejnenia: 2.8.2016
2016-08-02
lokalita: okres Michalovce Pozícia: HR asistent Spoločnosť: GRONBACH k.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou