Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrator
Miesto práce
Košice
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Na základe dohody
Základná mzda
1 200 EUR/mesiac
Pracovná náplň
Hľadáme HR administrátora na podporu nášho oddelenia ľudských zdrojov v závode MHTH Košice.
Medzi Tvoje hlavné administratívne povinnosti bude patriť vedenie personálnych záznamov, správa HR dokumentov týkajúcich sa pracovno-právnej agendy, vzdelávania a lekárskych prehliadok.
Každý deň u nás môže vyzerať inak: rozmanitosť úloh, vďaka novým výzvam a okolnostiam preveria Tvoje komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti a hlavne Tvoj zmysel na detail a výsledok.
Kreativitu môžeš využiť pri zabezpečovaní internej komunikácie naprieč závodom ako aj pri spoluorganizovaní eventov ako Športový deň, Vianočný večierok, teambuildingové akcie a exkurzie.
Náš ideálny kandidát by mal mať skúsenosti s HR procedúrami a dokázať včas zvládnuť rôzne administratívne úlohy.
Povinnosti a zodpovednosti HR administrátora:
Ak si pripravený/á prevziať zodpovednosť za tieto úlohy a chceš sa stať súčasťou nášho tímu, neváhaj a pridaj sa k nám. Tešíme sa na Teba !
Medzi Tvoje hlavné administratívne povinnosti bude patriť vedenie personálnych záznamov, správa HR dokumentov týkajúcich sa pracovno-právnej agendy, vzdelávania a lekárskych prehliadok.
Každý deň u nás môže vyzerať inak: rozmanitosť úloh, vďaka novým výzvam a okolnostiam preveria Tvoje komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti a hlavne Tvoj zmysel na detail a výsledok.
Kreativitu môžeš využiť pri zabezpečovaní internej komunikácie naprieč závodom ako aj pri spoluorganizovaní eventov ako Športový deň, Vianočný večierok, teambuildingové akcie a exkurzie.
Náš ideálny kandidát by mal mať skúsenosti s HR procedúrami a dokázať včas zvládnuť rôzne administratívne úlohy.
Povinnosti a zodpovednosti HR administrátora:
- Zodpovedá za aktualizáciu interných databáz
- Spolupracuje pri kompletizovaní podkladov na spracovanie miezd (dochádzky, priepustky, nadčasové lístky)
- S Biznis partnerkou pre ľudské zdroje spolupracuje na organizácii vzdelávacích aktivít, zodpovedá za evidenciu školení v systéme Happy HR, nahráva prezenčné listiny do systému, certifikáty, kontroluje karty vzdelávania
- Spolupracuje na organizácii HR eventov ako Profesia days, Job event a pod.
- Spolupracuje pri organizácii exkurzií v závode Košice
- Spolupracuje pri organizácii akcií organizovaných pre zamestnancov spoločnosti
- Zastrešuje administratívne práce na oddelení
Ak si pripravený/á prevziať zodpovednosť za tieto úlohy a chceš sa stať súčasťou nášho tímu, neváhaj a pridaj sa k nám. Tešíme sa na Teba !
Čo ponúkame
- 13. a 14. plat a každoročný nárast mzdy: valorizácia k 1.1.
- 5 dní platenej dovolenky navyše
- príspevok na III. pilier DDS
- finančná odmena pri pracovných výročiach - vážime si vernosť a lojalitu
- 1. október "Deň energetiky" - deň voľna a finančná odmena
- osobný rozvoj, odborný a kariérny rast - vzdelávanie a tréningy
- teambuildingové akcie: Športový deň, Deň zdravia, Vianočný večierok, Bowling cup
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
HR & ekonómia
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aké zručnosti ako HR administrátor potrebuješ?
- Pozornosť venovaná detailom
- Organizácia
- Zameranie sa na zákazníka = zamestnanca
- Silné komunikačné schopnosti
- Schopnosť riešiť problémy
- Vyjednávacie schopnosti
- Tímová práca a schopnosti spolupráce
- Schopnosť aktívneho počúvania
- Schopnosť dobre spolupracovať s ostatnými
- Vysoký stupeň profesionality a diskrétnosti
- Vedieť reprezentovať firemnú kultúru a stratégiu spoločnosti tak ako aj potreby zamestnancov
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť zaoberajúca sa výrobou, výkupom, rozvodom a odbytom tepelnej a elektrickej energie.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu
Kontakt
Túto pozíciu obsadzuje
Mgr. Jana Falatová
ID: 4822488
Dátum zverejnenia: 3.5.2024
2024-05-03
lokalita: Košice Pozícia: HR asistent Spoločnosť: MH Teplárenský holding, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac