Capitol a.s. - klientský pracovník v reg. pobočke. (Ref. č.: VYBER102016)

Mgr. Ing. Bohuš Sabolič

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Banská Štiavnica, Žiar nad Hronom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.11.2016
Ponúkaný plat (brutto)
v skúšobnej dobe 800,00€, po zapracovaní 1400€ + motivačná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Náplň práce:
• poskytovanie servisu a poradenstvo klientom regionálnej pobočky v oblasti sporenia, úverov, krytia rizík a iných finančných produktov.
Hlavná časť:
• sprostredkovanie spotrebiteľských úverov, hypoték,
• sprostredkovanie stavebného sporenia, stavebných úverov,
• sprostredkovanie krytia rizík, životného poistenia, povinného zmluvného, poistenia, dôchodkového poistenia a sporenia ako aj poradenstvo v prípade vzniku poistnej udalosti,
• pravidelná starostlivosť o pridelených klientov a postupné získavanie nových klientov.
• administratívna činnosť vo vedení agendy u pridelených klientov,
• pravidelný reporting.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame
• nadpriemerné odmeňovanie za skutočný výkon,
• v skúšobnej dobe fixný príjem po zapracovaní k odmene vzniká nárok na motivačnú zložku,
• iné druhy motivácie (dovolenky, vecné, peňažné ceny a i.),
• špecializované bezplatné zaškolenie v oblasti finančníctva, bankovníctva, obchodníckych zručností,
• výhodné čerpanie bankových, poistných a investičných produktov,
• možnosť nastavenia pružnej pracovnej doby.

Informácie o výberovom konaní

Každý Životopis bude starostlivo posúdený. Životopis posielajte na adresu b.sabolic@capitol.sk. Do predmetu správy alebo do textu uveďte značku výberového konania " VYBER102016 ".

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, administratíva, obchod, financie,

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Strojopis - základy

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Windows - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
• prax v oblasti administratívy, obchodu, ekonomiky, daňového poradenstva a aktívneho predaja.
• komunikatívnosť, vedieť počúvať a reagovať na požiadavky klienta,
• mať kombinačné schopnosti,
• príjemné nenútené vystupovanie,
• dobré prezentačné zručnosti,
• ochotu na sebe pracovať, učiť sa a zvyšovať si odbornosť v oblasti finančníctva, zdokonaľovať svoje obchodnícke zručnosti,
• vedieť sa sám motivovať, byť vytrvalý a samostatný,
• pozitívne myslenie – optimizmus.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Capitol a.s., vytvára priestor pre rast a úspech svojich zamestnancov overený dlhoročnými skúsenosťami. Naša spoločnosť Vám umožní a vytvorí priestor pre realizáciu vlastných príležitosť a riešení podieľať sa na vlastnom kariérnom raste.
Capitol a.s a jeho otvorená firemná kultúra prináša možnosti pre realizáciu samostatným, tvorivým, zodpovedným a pozitívne mysliacim kolegom.

Adresa spoločnosti

CAPITOL a.s.
ČSA 25
974 01 Banska Bystrica
ID: 2716785   Dátum zverejnenia: 17.10.2016