Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Pre našu prevádzku v Ivanke pri Dunaji hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu príjmu tovaru.
Vašou úlohou bude spracovávanie všetkých typov objednávok, zadávanie a kontrola korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplností, príprava dokladov pre zamestnancov, ktorí prijímajú tovar, zhromažďovanie údajov pre GMS, porovnávanie objednávok a dodacích listov, spolupráca s oddeleniami a vykonávanie administratívnych a logistických služieb pre tieto oddelenia, riešenie zistených rozdielov
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Administratívny zamestnanec logistiky
Čo Vás čaká...
Pre našu prevádzku v Ivanke pri Dunaji hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu príjmu tovaru.
Vašou úlohou bude spracovávanie všetkých typov objednávok, zadávanie a kontrola korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplností, príprava dokladov pre zamestnancov, ktorí prijímajú tovar, zhromažďovanie údajov pre GMS, porovnávanie objednávok a dodacích listov, spolupráca s oddeleniami a vykonávanie administratívnych a logistických služieb pre tieto oddelenia, riešenie zistených rozdielov
Čo od Vás očakávame...
- Ukončené min. SOU
- Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
- Flexibilita – práca na tri zmeny
- Práca s PC (Windows, Office)
- Analytické a komunikačné schopnosti
- Ochota učiť sa
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový duch
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- Kompletné vstupné zaškolenie
- Pracovný pomer na dobu neurčitú
- Sociálny program
- Možnosť profesijného i osobného rastu
- Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení
- Stravovanie vo firemnej reštaurácii
- 5 dní voľna nad rámec zákon
- Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
- Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
- Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2766769
Dátum zverejnenia: 14.10.2016
2016-10-14
lokalita: okres Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.