Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Kľúčovou úlohou administratívneho zamestnanca distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie / rozvozu tovaru našim zákazníkom. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.
Očakávame , že budeš schopná/ý logicky uvažovať a používať zdravý rozum v trojzmennej prevádzke. Tiež tvoje angažované pracovné nasadenie, chuť zvládať náročné situácie a schopnosť zodpovedne riešiť rôznorodé situácie.
Veríme, že budeš plnohodnotným členom tímu distribúcie fungujúcej spoločnosti. Užívateľská znalosť práce s PC, orientácia v regióne a konkurencii je samozrejmosťou.
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Administratívny zamestnanec distribúcie
Čo Vás čaká...
Kľúčovou úlohou administratívneho zamestnanca distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie / rozvozu tovaru našim zákazníkom. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne. Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti.
Očakávame , že budeš schopná/ý logicky uvažovať a používať zdravý rozum v trojzmennej prevádzke. Tiež tvoje angažované pracovné nasadenie, chuť zvládať náročné situácie a schopnosť zodpovedne riešiť rôznorodé situácie.
Veríme, že budeš plnohodnotným členom tímu distribúcie fungujúcej spoločnosti. Užívateľská znalosť práce s PC, orientácia v regióne a konkurencii je samozrejmosťou.
Čo od Vás očakávame...
- Ukončené min. SOU
- Samostatnosť, dôslednosť a presnosť
- Flexibilita – práca na zmeny
- Práca s PC (Windows, Office)
- Analytické a komunikačné schopnosti
- Ochota učiť sa
- Zodpovedný prístup k práci
- Tímový duch
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- Kompletné vstupné zaškolenie
- Pracovný pomer na dobu neurčitú
- Sociálny program
- Možnosť profesijného i osobného rastu
- Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení
- Stravovanie vo firemnej reštaurácii
- 5 dní voľna nad rámec zákon
- Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
- Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
- Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2661432
Dátum zverejnenia: 25.7.2016
2016-07-25
lokalita: okres Zvolen Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Logistik Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.