Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Zákaznícke call centrum TOP klientov pre celé Slovensko sídli na našej prevádzke v Bratislave - Devínskej Novej Vsi, práve sem hľadáme nových kolegov na pozíciu referent zákazníckeho call centra pre TOP klientov spoločnosti na dvojzmennú prevádzku ( pričom 8 hodinové zmeny sú v časoch 8:00 – 21:30, žiadne nočné).
...budete zodpovedný/á za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti z Bratislavského regiónu.
Príjímať ich objednávky, informovať ich o našich produktoch a službách. Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja, reprezentovať spoločnosť ako celok.
Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Reportovať bude manažérovi call centra.
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Referent zákazníckeho call centra pre TOP klientov ( z BA)
Zákaznícke call centrum TOP klientov pre celé Slovensko sídli na našej prevádzke v Bratislave - Devínskej Novej Vsi, práve sem hľadáme nových kolegov na pozíciu referent zákazníckeho call centra pre TOP klientov spoločnosti na dvojzmennú prevádzku ( pričom 8 hodinové zmeny sú v časoch 8:00 – 21:30, žiadne nočné).
Čo Vás čaká...
...budete zodpovedný/á za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti z Bratislavského regiónu.
Príjímať ich objednávky, informovať ich o našich produktoch a službách. Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja, reprezentovať spoločnosť ako celok.
Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Reportovať bude manažérovi call centra.
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- Kompletné vstupné zaškolenie
- Pracovný pomer na dobu neurčitú
- Sociálny program (teambuilding, vianočný večierok, MDD, Mikuláš…)
- Možnosť profesijného i osobného rastu
- Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
- Stravovanie vo firemnej reštaurácii
- 5 dní voľna nad rámec zákon
- Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
- Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
- Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít
Čo od Vás očakávame...
- SŠ vzdelanie s maturitou
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti, mikrofonický hlas
- Vysokú orientáciu na zákazníka a na výsledok
- Administratívne činnosti - veľmi dobrú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)
- Samostatnosť, Flexibilitu, Zodpovednosť, Vytrvalosť
- Spoľahlivosť, schopnosť pracovať systematicky a plniť stanovené termíny
- Prax z komerčného call centra, alebo tele marketingu - výhodou
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2583882
Dátum zverejnenia: 30.5.2016
2016-05-30
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.