MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!

Administratívny zamestnanec logistiky/príjem tovaru

Čo Vás čaká...

Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu na prácu, ktorá súvisí s administratívnym príjmom tovaru.
Vašou úlohou bude administratívna prebierka a kontrola dodaného tovaru, spracovávanie objednávok, vyhotovovanie cenoviek, kontrola a zadávanie korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplnosti. Potvrdzovanie a kompletizovanie dokladov v rámci zverenej prebierky tovaru, spolupráca s predajnými oddeleniami, ostatné činnosti súvisiace s administratívou na danom oddelení

Na čo sa u nás môžete tešiť...

  • Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
  • Kompletné vstupné zaškolenie
  • Pracovný pomer na dobu neurčitú
  • Sociálny program
  • Možnosť profesijného i osobného rastu
  • Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
  • Stravovanie vo firemnej reštaurácii
  • 5 dní voľna nad rámec zákon
  • Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
  • Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
  • Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít

Čo od Vás očakávame...

  • Samostatnosť a dôslednosť
  • Silnú orientáciu na zákazníka
  • Čiastočný prehľad o práci pri administatívnom príjme tovaru
  • Skúsenosti v obchode - výhodou, nie podmienkou
  • Trestnú bezúhonnosť
  • Flexibilita – práca na tri zmeny
  • Práca s PC (Windows, Office)


V prípade Vášho záujmu prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:

Kontakt

METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
PREČO DO METRO
ID: 2569117  Dátum zverejnenia: 19.5.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.