Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu na prácu, ktorá súvisí s administratívnym príjmom tovaru.
Vašou úlohou bude administratívna prebierka a kontrola dodaného tovaru, spracovávanie objednávok, vyhotovovanie cenoviek, kontrola a zadávanie korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplnosti. Potvrdzovanie a kompletizovanie dokladov v rámci zverenej prebierky tovaru, spolupráca s predajnými oddeleniami, ostatné činnosti súvisiace s administratívou na danom oddelení
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Poďte pracovať tam, kde sa máte možnosť stretnúť s profesionálmi, kde obchod nie je len slovom, kde sme zákazníkovi partnerom, kde Vás všetko naučíme a máte možnosť rásť!
Administratívny zamestnanec logistiky/príjem tovaru
Čo Vás čaká...
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme kolegu/kolegyňu do nášho tímu na prácu, ktorá súvisí s administratívnym príjmom tovaru.
Vašou úlohou bude administratívna prebierka a kontrola dodaného tovaru, spracovávanie objednávok, vyhotovovanie cenoviek, kontrola a zadávanie korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplnosti. Potvrdzovanie a kompletizovanie dokladov v rámci zverenej prebierky tovaru, spolupráca s predajnými oddeleniami, ostatné činnosti súvisiace s administratívou na danom oddelení
Na čo sa u nás môžete tešiť...
- Kultúru a stabilitu nadnárodnej spoločnosti
- Kompletné vstupné zaškolenie
- Pracovný pomer na dobu neurčitú
- Sociálny program
- Možnosť profesijného i osobného rastu
- Rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
- Stravovanie vo firemnej reštaurácii
- 5 dní voľna nad rámec zákon
- Nákupné poukážky a zvýhodnené nákupy v METRO
- Mzda najneskôr do 10.dňa v nasl. mesiaci
- Možnosť privyrobiť si formou brigád a ďalších motivačných aktivít
Čo od Vás očakávame...
- Samostatnosť a dôslednosť
- Silnú orientáciu na zákazníka
- Čiastočný prehľad o práci pri administatívnom príjme tovaru
- Skúsenosti v obchode - výhodou, nie podmienkou
- Trestnú bezúhonnosť
- Flexibilita – práca na tri zmeny
- Práca s PC (Windows, Office)
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2569117
Dátum zverejnenia: 19.5.2016
2016-05-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Disponent, Logistik Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.