Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúsených kolegov na novovzniknutú pozíciu Agent call centra.
Nový kolega bude zodpovedať za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti, informovať ich o našich produktoch a službách.
Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja. Proaktívne riešiť náročné zákaznícke situácie,
reprezentovať spoločnosť ako celok. Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Pracovať bude na zmeny, reportovať bude manažérovi call centra.
K svojmu životopisu prosím pripojte nasledujúci súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Agent Call Centra - Devínska N.V.
Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúsených kolegov na novovzniknutú pozíciu Agent call centra.
Nový kolega bude zodpovedať za aktívnu komunikáciu s top klientelou spoločnosti, informovať ich o našich produktoch a službách.
Získavať, spracovávať a odovzdávať informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržovať si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov a aktívnym prístupom sa podieľať na zvyšovaní predaja. Proaktívne riešiť náročné zákaznícke situácie,
reprezentovať spoločnosť ako celok. Pravidelne odovzdávať spätnú väzbu nadriadeným. Pracovať bude na zmeny, reportovať bude manažérovi call centra.
Čo očakávame
- SŠ vzdelanie s maturitou
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti, mikrofonický hlas
- Vysokú orientáciu na zákazníka a na výsledok
- Veľmi dobrú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)
- Prax z komerčného call centra, alebo tele marketingu výhodou
- Analytické schopnosti, tvorba databáz a reportov
- Administratívne činnosti
- Samostatnosť, Flexibilitu, Zodpovednosť, Vytrvalosť
- Spoľahlivosť, schopnosť pracovať systematicky a plniť stanovené termíny
Čo ponúkame
- Trvalý pracovný pomer v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- Zaujímavé finančne ohodnotenie
- Možnosť profesionálneho rastu
- Balíček zamestnaneckých výhod
Poznámka
K svojmu životopisu prosím pripojte nasledujúci súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o.
Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 2088410
Dátum zverejnenia: 20.4.2015
2015-04-20
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.