MÁM ZÁUJEM!

Manažer Call Centra


Pre našu prevádzku v Devínskej Novej Vsi hľadáme skúseného kolegu pre novovzniknutú pozíciu Manažér call centra.


Bude zodpovedný za plynulý chod oddelenia, od výberu zamestnancov a identifikácie ich potenciálu, koučing, podporu a nastavovanie projektov, plnenie predajných cieľov až po reporting. Tiež bude zodpovedný za aktívnu komunikáciu naprieč spoločnosťou a aj s top klientelou spoločnosti. Získava, spracúva a odovzdáva informácie o zákazníkoch, sortimente, cenách, konkurencii apod. Udržuje si aktuálne znalosti o tovare, akciách a službách pre zákazníkov. Aktívnym prístupom sa podieľa na zvyšovaní predaja a reprezentuje spoločnosť ako celok. Reportuje riaditeľovi prevádzky.

Požadujeme

  • VŠ / SŠ vzdelanie s maturitou
  • Prax vo vedúcej pozícii call centra (Supervizor, alebo team leader) 2 roky podmienkou
  • Organizačné a komunikačné schopnosti
  • Analytické schopnosti
  • Samostatnosť, flexibilitu, zodpovednosť
  • Vysoké pracovné tempo
  • Užívateľskú znalosť PC (Office – Excel, Outlook...)

Ponúkame

  • Trvalý pracovný pomer v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
  • Zaujímavé finančne ohodnotenie
  • Možnosť profesionálneho rastu
  • Balíček zamestnaneckých výhod


V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas:
Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov.
Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.

Kontakt

METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
PREČO DO METRO
ID: 1984458  Dátum zverejnenia: 19.1.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.