Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
MÁM ZÁUJEM!
Pre našu prevádzku vo Zvolene hľadáme kolegyňu/kolegu do nášho tímu distribúcie.
Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne.
Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti. Očakávame , že budeš schopná/ý logicky uvažovať a používať zdravý rozum v trojzmennej prevádzke.
Tiež tvoje angažované pracovné nasadenie, chuť zvládať náročné situácie a schopnosť zodpovedne riešiť rôznorodé situácie.
Veríme, že budeš plnohodnotným členom tímu distribúcie fungujúcej spoločnosti. Užívateľská znalosť práce s PC, orientácia v regióne a konkurencii je samozrejmosťou.
Nástup možný: Ihneď
Ponúkaná mzda: Dohodou
Administrátor Distribúcie - ZV
Náplň práce
Pre našu prevádzku vo Zvolene hľadáme kolegyňu/kolegu do nášho tímu distribúcie.
Kľúčovou úlohou administrátora distribúcie je najmä zabezpečiť administratívnu podporu v oblasti logistiky distribúcie tovaru. Spracovávať všetky druhy objednávok, aktívne komunikovať so zákazníkmi, zisťovať ich potreby a byť samozrejme operatívne schopný reagovať na ne.
Kontrolovať prijaté aj spracované objednávky, pripravovať podklady pre zamestnancov, ktorí fyzicky pracujú so sortimentom. Dôležitá je tiež úzka spolupráca s predajnými oddeleniami. Samozrejmosťou je zabezpečovať potrebné informácie vedúce k zvýšeniu predaja, prichádzať s návrhmi na zlepšenie tejto oblasti. Očakávame , že budeš schopná/ý logicky uvažovať a používať zdravý rozum v trojzmennej prevádzke.
Tiež tvoje angažované pracovné nasadenie, chuť zvládať náročné situácie a schopnosť zodpovedne riešiť rôznorodé situácie.
Veríme, že budeš plnohodnotným členom tímu distribúcie fungujúcej spoločnosti. Užívateľská znalosť práce s PC, orientácia v regióne a konkurencii je samozrejmosťou.
Čo očakávame
- Obchodného ducha a silnú orientáciu na zákazníka
- Ukončené min. SOU
- Samostatnosť a dôslednosť
- Trestnú bezúhonnosť
- Aktívnu znalosť PC na užívateľskej úrovni
- Chuť učiť sa
Čo ponúkame
- Kompletné zaškolenie
- Bonus v závislosti od Vášho výkonu
- Sociálny program
- Stabilitu medzinárodnej spoločnosti
- Balíček zamestnaneckých výhod
Nástup možný: Ihneď
Ponúkaná mzda: Dohodou
Kontakt
METRO Cash & Carry SR s.r.o.Kristína Kudlicska
Senecka cesta 1881
900 28 Ivanka pri Dunaji
Slovensko
Viete o niekom, kto by mal o pozíciu záujem? Zdieľajte!
VŠETKY VOĽNÉ POZÍCIE
ID: 1907791
Dátum zverejnenia: 23.10.2014
2014-10-23
lokalita: okres Zvolen Pozícia: Asistent, Back office špecialista, Obchodný referent, Telefonický operátor Spoločnosť: METRO Cash & Carry SR s. r. o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.