Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Life’s too short - love where you work!
If you’re looking for remote work flexibility, career development and a positive work culture, we’re waiting for you. Find your career at Quest now.
Konzultant technickej podpory
Miesto práce
Galvániho 17 C, 821 04 Bratislava, Bratislava
Galvániho 17 C, 821 04 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vhodný kandidát bude zodpovedný za technickú podporu zákazníkov. Podpora zahŕňa inštaláciu cez vzdialený prístup, priamo zákazníka, návrh zákazníckych riešení a hotline podporu. Neustále rozširujeme našu partnerskú sieť v krajinách USA, Kanada, Brazília, Austrália, Nový Zéland, Veľká Británia, Švajčiarsko atď.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavé finančné ohodnotenie závislé na pracovných výsledkoch - bonusový systém
- Práca v mladom tvorivom kolektíve
- Získanie skúseností na tvorbe technických novinkách/produktoch
- Platené Microsoft certifikačné skúšky + motivačný bonus po zložení skúšky
- Možnosť ďalšieho profesionálneho a kariérneho rastu
- Pružný pracovný čas
- Naša spoločnosť v Bratislave je pobočkou americkej spoločnosti Metalogix Software so sídlom v Kanade
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované zručnosti / pozadia:
Skúsenosti s Microsoft Exchange
Schopnosť diskutovať o problémoch so zákazníkmi
Vysoký stupeň samostatnosti v kombinácii so schopnosťou pracovať v tímovom prostredí
Skúsenosti s CRM systémami žiaduce (napr. Salesforce.com, MS CRM, OTRS, atď)
Výborné písomné a ústne komunikačné zručnosti v angličtine
Skúsenosti s Microsoft Exchange
Schopnosť diskutovať o problémoch so zákazníkmi
Vysoký stupeň samostatnosti v kombinácii so schopnosťou pracovať v tímovom prostredí
Skúsenosti s CRM systémami žiaduce (napr. Salesforce.com, MS CRM, OTRS, atď)
Výborné písomné a ústne komunikačné zručnosti v angličtine
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Quest je ocenený poskytovateľ softvéru pre správu IT, ktorý ponúka široký výber riešení, ktoré riešia niektoré z najbežnejších a najnáročnejších IT problémov. Od roku 1987 redukujeme čas a peniaze, ktoré investujú naši zákazníci do IT administrácie, takže môžu investovať viac do inovácií podnikov. S viac ako 100 000 zákazníkmi v 100 krajinách kladieme dôraz na inovácie, silnú komunitu so zákazníkmi a partnermi a nepretržitú podporu počas cesty našich zákazníkov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 2805257
Dátum zverejnenia: 9.11.2016
2016-11-09
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Quest Software Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou