Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci/ vedúca odboru právneho, majetkového a verejného obstarávania
Mestský úrad v Žiline
Námestie obetí komunizmu, Žilina
plný úväzok
01.07.2024
2 400 EUR/mesiac• základná mzda 2 400 EUR/mesiac brutto a osobné ohodnotenie (po ukončení skúšobnej doby) až do výšky 10 % v závislosti od plnenia požadovaných merateľných ukazovateľov. (Spolu mesačná mzda až do výšky 2 640 EUR/mesiac brutto.), • možnosť priznať 13. plat v závislosti od plnenia strategických cieľov mesta a možnosť vyplatenia mimoriadnych odmien,
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Stručná charakteristika činnosti odboru:
Odbor právny, majetkový a verejného obstarávania je organizačný útvar, do kompetencie ktorého patrí najmä zastupovanie mesta v právnych záležitostiach pred súdmi alebo inými orgánmi na základe osobitných splnomocnení a poverení, poskytovanie nevyhnutnej súčinnosti pri riešení najmä zložitejších právnych otázok formou stanovísk, vyjadrení a pod. pre vedenie mesta a mestský úrad, poskytovanie právneho poradenstva orgánom mesta a orgánom mestského zastupiteľstva, dohliadanie na legislatívny proces vydávania všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov mesta, zabezpečovanie majetkovo-právneho usporiadania majetku mesta, zabezpečovanie zápisov majetku mesta do katastra nehnuteľností, preverovanie vlastníckych a užívateľských vzťahov, zabezpečenie procesu verejného obstarávania organizovaného mestským úradom, zabezpečenie procesu verejného obstarávania pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta a pod..
Zodpovednosť vedúceho odboru bude najmä za:
- riadenie koordinovanie a zabezpečenie plynulej pracovnej činnosti odboru zodpovedného za riadenie právnej agendy, nakladania s majetkom mesta a verejného obstarávania,
- poskytovanie právneho poradenstva a stanovísk vedeniu mesta,
- koordináciu činností oddelení a referátov zodpovedných za jednotlivé kompetencie patriace do pôsobnosti odboru,
- prípravu koncepcií spadajúcich do pôsobnosti odboru a ich realizácia,
- spracovávanie podkladov a výstupov v rámci kompetencie pre potreby vedenia mestského úradu a mesta.
- správnu aplikáciu právnych a ostatných predpisov, ako i všeobecne záväzných nariadení mesta, ktoré sa vzťahujú na vecnú pôsobnosť odboru,
- sledovanie právnych noriem, ukladajúcich mestu oprávnenia a povinnosti,
- predkladanie návrhov materiálov na rokovanie komisií mestského zastupiteľstva a mestského zastupiteľstva, návrhy interných noriem mesta a všeobecne záväzných nariadení v rámci vecnej pôsobnosti odboru.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame:
- základná mzda 2 400 EUR/mesiac brutto a osobné ohodnotenie (po ukončení skúšobnej doby) až do výšky 10 % v závislosti od plnenia požadovaných merateľných ukazovateľov. (Spolu mesačná mzda až do výšky 2 640 EUR/mesiac brutto.),
- možnosť priznať 13. plat v závislosti od plnenia strategických cieľov mesta a možnosť vyplatenia mimoriadnych odmien,
- flexibilný pracovný čas,
- nárok na dovolenku 5 dní nad rámec Zákonníka práce,
- stravovacie poukážky v elektronickej forme alebo finančný príspevok na stravovanie nad rámec zákona,
- zamestnanecké benefity (príspevok na regeneráciu pracovnej sily, voľný vstup na mestskú plaváreň, zvýhodnené vstupy do mestského divadla).
Informácie o výberovom konaní
vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta:
Odbor právny, majetkový a verejného obstarávania
– VEDÚCI/VEDÚCA ODBORU
Predpokladaný termín nástupu: 01.07.2024
Doklady potrebné k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť vo výberovom konaní s kontaktnými údajmi,
• úradne osvedčená fotokópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
• stručný osobný a profesijný životopis potvrdzujúci požadovaný rozsah odbornej praxe,
• čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
• k žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov poskytnutých pre potreby výberového konania v zmysle zákona NR SR č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas so spracúvaním osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať, inak čas platnosti súhlasu skončí ukončením výberového pohovoru. Po uplynutí tejto doby budú osobné údaje vymazané. Bližšie informácie o právach uchádzača ako dotknutej osoby nájdete na oficiálnom webovom sídle mesta Žilina www.zilina.sk v sekcii Ochrana osobných údajov - Informácia o spracovaní osobných údajov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
• elektronickou poštou na adresu: [email protected]
• poštou alebo osobne v zalepenej obálke do Podateľne MsÚ, adresa:
Mestský úradu v Žiline,
Námestie obetí komunizmu 1,
011 31 Žilina
Na obálku uveďte: „Výberové konanie na vedúceho odboru právneho, majetkového a verejného obstarávania.“ - NEOTVÁRAŤ.
Žiadosť s ostatnými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť najneskôr do 12.05.2024 (vrátane). Termín ústneho pohovoru bude prihláseným uchádzačom, ktorí spĺňajú požadované predpoklady, oznámený emailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základné požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, odbor právo,
- prax min. 6 rokov v príslušnej oblasti,
- min. 3 roky praxe v riadiacej pozícií,
- prehľad a znalosť legislatívy upravujúcej oblasť samosprávy, nakladania s majetkom v samospráve a verejného obstarávania,
- znalosť práce s PC (MS Office, MS Outlook, internet),
- znalosť anglického jazyka vítaná,
- vysoké pracovné nasadenie, organizačné a komunikačné zručnosti, zodpovednosť, samostatnosť, lojálnosť, flexibilita, schopnosť koncepčného riešenia problémov,
- schopnosť práce v záťažových situáciách, schopnosť teamovej práce,
- vodičský preukaz sk. B,
- bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
verejná správa