Referent/ka finančného oddelenia - účtovníctvo/rozpočet
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Kutlíkova, Petržalka
plný úväzok
ihneď / dohodou
1 450 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1700 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
Baví Vás práca s číslami a je pre Vás dôležité, aby Vám výsledky sedeli na cent presne?
Máte skúsenosti s účtovaním, rozpočtom, plánovaním výdavkov a kontrolou čerpania položiek?
Máte chuť podieľať sa na príprave rozpočtu mestskej časti spolu s odbornými oddeleniami?
Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
kontrola a účtovanie finančných operácií
vedenie evidencie dotácií poskytnutých mestskou časťou zo štátneho rozpočtu a zabezpečenie ich zúčtovania v spolupráci s príslušným oddelením miestneho úradu
vykonávanie priebežnej kontroly plnenia rozpočtu, spolupráca pri vypracovaní informácií o plnení rozpočtu k 30. júnu a 31. decembru
príprava návrhu rozpočtu v spolupráci s príslušnými referátmi a oddeleniami miestneho úradu
podieľanie sa na zostavovaní a predkladaní štvrťročných výkazov podľa opatrení ministerstva financií
Pracovať budete zväčša priamo v priestoroch miestneho úradu. Spolu s ostatnými kolegami a kolegyňami na finančnom oddelení budete účtovať položky v našich účtovných systémoch. Počas dňa budete komunikovať s kolegami na svojom oddelení, ale aj s ostatnými referentmi miestneho úradu, pretože operácie, ktoré budete účtovať, sa týkajú úloh a aktivít, ktoré vykonávajú na svojich referátoch a sú zamerané na zlepšenie života v mestskej časti. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať aj dobrý pocit, že svojou prácou prispievate k lepšiemu životu v Petržalke.
Zamestnanecké výhody, benefity
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
5 dní dovolenky navyše
mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
možnosť využívania MultiSport karty
práca v stabilnom prostredí verejnej správy
potrebné školenia a kurzy
samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 5. júna 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax a skúsenosť s účtovaním finančných operácií, lízingových splátok, platobných kariet, odpisov dlhodobého majetku. Zároveň aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania a bez komplikácií by mal/a zvládať aj prácu s rôznym účtovným softvérom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel, Word, Outlook). V našom kolektíve radi privítame aj mamičky alebo oteckov, ktorí by sa chceli po materskej/otcovskej dovolenke vrátiť do pracovného kolobehu. Samozrejmosťou sú aj precíznosť a ústretové vystupovanie a dochvíľnosť nielen pri práci.
k vašej novej práci pre Petržalku budete potrebovať
minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
skúsenosť s účtovníctvom
orientáciu v príslušnej legislatíve
spoľahlivosť, komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, odolnosť voči stresu
ovládanie Excel, Word, Outlook, IS SAMO - výhodou
ochotu a chuť pracovať