Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný/á referent/ka agendy Štátneho fondu rozvoja bývania (ŠFRB)
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Mestská časť Bratislava - Petržalka, Kutlíkova, Petržalka
plný úväzok
ihneď/dohodou
1 200 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
s vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Máte skúsenosti s poskytovaním podpory v zmysle zákona o ŠFRB?
- Zvládate čítať projektovú dokumentáciu a máte znalosť stavebného zákona?
- Hovorí vám niečo zákon o vlastníctve bytov?
- Nie sú vám cudzie čísla, viete sa orientovať v rozpočtoch ale aj v daňových priznaniach?
- Vyhovuje vám administratívna práca, ale nie je vám (z času na čas) cudzia ani práca v teréne?
- Máte radi vo veciach poriadok, ste precízny, dôsledný/á a nerobí vám problém dodržiavanie termínov?
- Viete pracovať samostatne, ale ste aj tímový hráč, ktorý kolegovi v ťažkej situácii pomôže?
- Radi by ste prispeli k zlepšeniu kvality bývania a k samotnému bývaniu obyvateľov okresu Bratislava 5?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- zabezpečovanie administratívnej činnosti v súvislosti so žiadosťami o podporu, kontrola žiadostí a priložených dokumentov
- overovanie úplnosti náležitostí žiadostí o podporu z prostriedkov ŠFRB v súlade s platnou legislatívou ŠFRB
- overovanie splnenia podmienok v zmysle zákona o ŠFRB
- overovanie klientov v informačných systémoch - databázach
- overovanie dokladov na účely zákona o ŠFRB
- evidencia žiadostí v informačnom systéme ŠFRB
- kontrola formálnej stránky žiadosti, jej obsahu, projektovej dokumentácie stavieb, zmlúv o dielo, rozpočtov, kúpnych zmlúv, znaleckých posudkov, posúdenie schopnosti splácania, posúdenie splnenia podmienok, posúdenie spôsobov zabezpečenia úveru
- súčinnosť pri kontrolách vykonávaných u žiadateľov o podporu
- odborná kontrola faktúr a ostatných podkladov k čerpaniu podpory
- kontrola čerpania úveru na stavbe – súlad vykonaných prác na stavbe s vystavenou faktúrou
- kontrola Žiadostí o uvoľnenie čerpania podpory
- evidencia žiadostí o čerpanie úveru a faktúr v informačnom systéme ŠFRB
- komunikácia s klientmi fondu, správcami, zhotoviteľmi, fyzickými osobami
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Pracovať budete na miestnom úrade v budove Technopolu spolu s ďalšími kolegami z referátu správy obecných bytov. Vašou úlohou bude najmä informačná a poradenská činnosť v oblasti možností a podmienok poskytnutia a čerpania podpory v zmysle zákona o ŠFRB pre právnické (správcovia) a fyzické osoby. Počas dňa tak budete napríklad komunikovať so žiadateľmi o podporu, ktorí budú potrebovať vybaviť svoju žiadosť. Ďalej budete kontrolovať formálnu stránku žiadosti, jej obsah a posúdenie splnenia podmienok. Spolupracovať budete tiež pri kontrolách vykonávaných u žiadateľov o podporu. Nakoniec ešte stihnete komunikovať s klientmi fondu, správcami alebo zhotoviteľmi. Na konci pracovného dňa tak budete mať naozaj dobrý pocit, že aj vy svojou prácou prispievate k nášmu spoločnému cieľu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky navyše
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- príspevok na stravovanie
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
- štruktúrovaný profesijný životopis
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 03.05.2024 (vrátane) na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
U našich nových kolegov uvítame znalosť stavebného zákona, prax v bankovníctve alebo zákona o DPH. Zároveň by mal/a mať minimálne 3 ročnú odbornú prax v oblasti stavebníctva ako projektant, rozpočtár alebo projektový manažér. Dosiahnuté stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie I. či II. stupňa ideálne v oblasti ekonomiky, bankovníctva alebo stavebníctva. Bez komplikácií by mal/a ovládať aj prácu s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office (najmä Excel a Word). Samozrejmosťou je samostatnosť, spoľahlivosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie a precíznosť nielen pri práci.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- úplné stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie I. či II. stupňa (ideálne v oblasti ekonomiky, bankovníctva alebo stavebníctva)
- 3-ročnú odborná prax v oblasti stavebníctva - projektant, rozpočtár, projektový manažér výhodou
- skúsenosti s kontrolou čerpania podľa schválených rozpočtov
- schopnosť čítať projektovú dokumentáciu
- znalosť práce s internetom a nástrojmi balíka Microsoft Office